Ефи авордс за најбоље рекламне кампање

У Београду су по први пут додељена признања најбољим маркетиншким кампањама, награде под називом Ефи авордс.

Србија је једна од 45 земаља која другу годину заредом организује и награђује најбоље рекламе по строгим критеријумима који важе као у Америци. То нашим маркетиншким компанијама обезбедјује поене као најкредибилнији партнер са којима конкурише за послове у свету.

Кажу ако си успео у Холивуду успео си у целом свету. Ако си успео да освојиш Ефи авордс у Србији можеш да се сматраш успешним у целом свету. Тако је било и вечерас где су награде освојене у неколико категорија

Председник међународног удружења оглашивача ИАА, Јован Стојановић истиче да они који ту награду освоје у Србији са пуним правом могу да кажу да би под истим критеријумима то признање могли да освоје у било којој земљи света.

Председник жирија Ефи авордс Срђан Богосављевић напомиње да се на рекаламирање потроши 200-300 милиона евра, уз оцену да та индустрија буја. Указује на то да велики број људи у макретингу зарађује за живот.

Јелена Ивановић, организатор доделе Ефи авордс каже да је то глобални стандард који означава да су награђене кампање допринеле развоју и подизању свести о неком бренду.

И најдуховитија реклама или кампања не вреде на тржишту ако не доносе паре, а маркетинг је једна од најважнијих грана економије.

број коментара 0 пошаљи коментар