Talasanje - Šetnja

Govorimo o velikim ljudima, velikim idejama i velikim problemima. Konkretnije, o Oksfordovoj Enciklopediji uspešnih ljudi u Srbiji, o načinima na koje ciljane internet reklame menjaju svakodnevicu i o novim metodama za borbu protiv klimatskih promena.

U skladu sa tim, naša prva gošća u studiju biće Uroška Tatomir, autorka projekta Oxford's Book of successful People of Serbia. Čućemo koji su bili kriterijumi uspešnosti, da li su najuspešniji ljudi u Srbiji zaista poznati javnosti i da li je moć merilo uspeha.

Miloje Sekulić, drugi gost današnje Šetnje, nedavno je poneo nagradu Društva Srbije za odnose se javnošću za izuzetan doprinos u oblasti komunikacija. Sa njim ćemo razgovarati o tome koliko internet reklame menjaju odnos između kupca i prodavca - da li je došlo vreme kada više ne možemo pobeći od reklama ili smo na pragu ere u kojoj nećemo konstantno morati da gledamo reklame za prašak?

Na kraju Šetnje najavićemo Klimaton, skup otvorenog tipa posvećen klimatskim promenama koji će biti održan sutra u Beogradu. Siniša Obrenić iz organizacije Jedan stepen Srbija reći će nam koje će teme biti obrađene na ovom celodnevnom druženju i u kojoj meri svako od nas može doprineti borbi za očuvanje klimatske ravnoteže.

Emisiju uređuje i vodi Nenad Militarević.

Radio Beograd 1, 10.05

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво