среда, 25. мај 2016, 10:05
Talasanje - Šetnja
Govorimo o velikim ljudima, velikim idejama i velikim problemima. Konkretnije, o Oksfordovoj Enciklopediji uspešnih ljudi u Srbiji, o načinima na koje ciljane internet reklame menjaju svakodnevicu i o novim metodama za borbu protiv klimatskih promena.
U skladu sa tim, naša prva gošća u studiju biće Uroška Tatomir, autorka projekta Oxford's Book of successful People of Serbia. Čućemo koji su bili kriterijumi uspešnosti, da li su najuspešniji ljudi u Srbiji zaista poznati javnosti i da li je moć merilo uspeha.
Miloje Sekulić, drugi gost današnje Šetnje, nedavno je poneo nagradu Društva Srbije za odnose se javnošću za izuzetan doprinos u oblasti komunikacija. Sa njim ćemo razgovarati o tome koliko internet reklame menjaju odnos između kupca i prodavca - da li je došlo vreme kada više ne možemo pobeći od reklama ili smo na pragu ere u kojoj nećemo konstantno morati da gledamo reklame za prašak?
Na kraju Šetnje najavićemo Klimaton, skup otvorenog tipa posvećen klimatskim promenama koji će biti održan sutra u Beogradu. Siniša Obrenić iz organizacije Jedan stepen Srbija reći će nam koje će teme biti obrađene na ovom celodnevnom druženju i u kojoj meri svako od nas može doprineti borbi za očuvanje klimatske ravnoteže.
Emisiju uređuje i vodi Nenad Militarević.
Radio Beograd 1, 10.05
Autor:
разни аутори
Животне теме, атрактивни гости, добро расположење - анализа актуелних дешавања, вести из земље и света. [ детаљније ]
Коментари