Na vrh planine prevoze teret nekoliko puta duži od njihovih kamiona

Projekat vetro-farme na vrhu planina Baoding u Kini zahteva neverovatnu spretnost vozača kamiona da prevezu krake elisa vetrenjača po vijugavim planinskim serpentinama.

Delovi vetrenjača moraju da budu prebačeni na tri kilometra visine, a put do vrha dugačak je pet i po kilometara i veoma strm, sa oštrim krivinama.

Svaki krak elise dugačkak je 52,4 metra i teži 12 tona, a kamioni koji ih prevoze dugački su sedam metara i teški 9,7 tona.

Dok ih kamioni prevoze, hidraulični mehanizmi se koriste kako bi okretali krake i izbegavali prepreke, poput kuća, zgrada, dalekovoda, drveća i stenja.

Kada se, konačno, kraci elise donesu na njihovo odredište, inženjeri mogu da počnu sa sastavljanjem vetrenjača.

Број коментара 3

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 08. мај 2024.
21° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара