Читај ми!

Na Fejsbuk stižu video-reklame

„Loveći“ deo kolača od 66,4 milijarde dolara, koliko će oglašivači ove godine potrošiti na televizijske reklame u SAD, kompanija „Fejsbuk“ ove nedelje uvodi video-oglase na najpoznatiju onlajn društvenu mrežu. Do javnosti nije dospelo mnogo detalja, ali je sigurno da će reklame odmah biti vidljive i na računarima i na mobilnim telefonima.

Kompanija „Fejsbuk“ počeće ove nedelje da prodaje video-reklame. Do javnosti nije dospelo mnogo detalja, ali će se znati više tokom dana, piše Vol strit žurnal.

U delu sa novostima, takozvanom „njuzfidu“, reklame će se pojavljivati automatski, a u kompaniji Marka Zakerberga nadaju se da će novina omogućiti firmi da dobije deo kolača od 66,4 milijarde dolara, koliko će oglašivači ove godine potrošiti na televizijske reklame u SAD.

Među prvim reklamama koje će pustiti Fejsbuk korisnicima je kratka najava za film Divergent.

Nije poznato koliko će u početku biti oglasa, niti koliko će duge biti reklame.

Tokom protekle nedelje pojedini korisnici su mogli da vide reklame, ali je to bio deo tehničkih testiranja. Ne zna se ni kako će oglasi biti puštani na međunarodnom tržištu, ali je sigurno da će odmah biti vidljivi i na računarima i na mobilnim telefonima. 

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
16° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се