Читај ми!

На Фејсбук стижу видео-рекламе

„Ловећи“ део колача од 66,4 милијарде долара, колико ће оглашивачи ове године потрошити на телевизијске рекламе у САД, компанија „Фејсбук“ ове недеље уводи видео-огласе на најпознатију онлајн друштвену мрежу. До јавности није доспело много детаља, али је сигурно да ће рекламе одмах бити видљиве и на рачунарима и на мобилним телефонима.

Компанија „Фејсбук“ почеће ове недеље да продаје видео-рекламе. До јавности није доспело много детаља, али ће се знати више током дана, пише Вол стрит журнал.

У делу са новостима, такозваном „њузфиду“, рекламе ће се појављивати аутоматски, а у компанији Марка Закерберга надају се да ће новина омогућити фирми да добије део колача од 66,4 милијарде долара, колико ће оглашивачи ове године потрошити на телевизијске рекламе у САД.

Међу првим рекламама које ће пустити Фејсбук корисницима је кратка најава за филм Divergent.

Није познато колико ће у почетку бити огласа, нити колико ће дуге бити рекламе.

Током протекле недеље поједини корисници су могли да виде рекламе, али је то био део техничких тестирања. Не зна се ни како ће огласи бити пуштани на међународном тржишту, али је сигурно да ће одмах бити видљиви и на рачунарима и на мобилним телефонима. 

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 05. мај 2024.
21° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се