Спреман за наредних 25 година

Амерички модни креатор Томи Хилфигер обележио је 25. годишњицу рада ревијом пролећне колекције на Недељи моде у Њујорку, али и забавом за одабране. И овог пута веран препознатљивом стилу, Хилфигер поручује да је спреман за следећих 25 година.

Пред званицама на којима би позавидела и понека звезда света модног дизајна, цењени креатор Томи Хилфигер прославио је 25 година професионалног бављења „крпицама".

Њујорк, светска престоница модних збивања, идеално је место за обележавање овако значајног јубилеја, а нарочито уколико је у оквиру Недеље моде и присутни су музичка звезда Џенифер Лопез, све траженији глумац Бредли Купер, миљеник женског дела модних поклоница Лени Кравиц и заносна глумица Кристина Хендрикс која се све чешће налази на разним листама модерно одевених лепотица.

Колекција за пролеће 2011. године са потписом педесетдеветогодишњег креатора ни овог пута није изневерила љубитеље ове модне марке.

Класични тегет блејзери, заштитни знак Томија Хилфигера, и пастелне боје за мушкарце, кратке памучне и дуге свилене хаљине јарких боја, као и популарни тренчкот мантила за припаднице нежнијег пола, укратко описују стил који је за наредно пролеће осмислио искусни дизајнер.

Боје које доминирају су и овог пута тегет, црвена и розе, а бели детаљи доприносе елегантнијем изгледу.

Према оцени критичара, први утисак је да су материјали, а тиме и модели сувише мат, прецизније да је колекција лишена сјаја.

Ипак, неспорно је да је реч управо о изузетно траженом стилу који овог креатора већ четврт века сврстава у модни врх. Зашто мењати добитну комбинацију?

„Томи Хилфигер опстаје тако дуго јер је успео да 'ухвати' естетику америчког 'препи' стила. Зна ко је и не покушава да буде оно што није. То је непретенциозна спортска одећа за добру забаву", сматра уредница Вога (Vogue) Ана Винтур, а њено мишљење очигледно већ пуне две и по деценије деле многи.

„Препи" стил карактеристичан је за младе белце горње средње класе, а међу љубитељима налазе се бројни глумци, певачи и ТВ звезде. Сакои, блејзери, хаљине, сукње класичних кројева али мање строгих линија и прилагођени модерним тенденцијама основа су овог стила.

Компанију „Томи Хилфигер" прошлог марта купио је за три милијарде долара Филипс-Ван Хојзен (Phillips-Van Heusen), конгломерат у чијем је власништву од 2002. године и етикета „Келвин Клајн" (Calvin Klein).

Пионир у комбиновању рокенрол мотива и најкласичнијих модела сматра да може још много да уради. „Спреман сам за наредних 25 година. Ако Ђорђо (Армани), Карл (Лагерфелд) и Ралф (Лорен) могу и даље да раде, могу и ја", рекао је на забави уприличеној после ревије у суботу.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 02. мај 2024.
22° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво