Читај ми!

Салон аутомобила у Шангају

Највећи светски произвођачи представили на Сајму аутомобила у Шангају нове моделе који ће се продавати у Кини. Кина је претекла САД и постала највеће тржиште аутомобила на свету.

На Сајму аутомобила у Шангају произвођачи аутомобила из целог света представили су планове интeнзивираног улагања и увођења нових модела у Кини, на највећем тржишту кола на свету, како би надокнадили пад продаје на презагушеним тржиштима као што је европско и могуће поремећаје у снабдевању после катастрофалног земљотреса у Јапану.

Светске премијере на сајму доживели су "Фолксвагенова" ретростилизована "буба", "Џенерал моторсов" нови "шевролет малибу", "бјуик енвижн" и његов кинески "баојун 630", као и возило француске ПСА групације "ситроен ДС5".

"Кина и даље нуди велике могућности нашој компанији и нашој конкуренцији," изјавио је Тим Ли, председник "Џенерал моторса" за међународне операције са седиштем у Шангају.

Сајам у Шангају, који је за публику отворен до недеље, биће такође прилика да се процене последице јапанске катастрофе на аутоиндустрију, због смањене производње кола и ауто-делова.

Од претходног скупа у Шангају, 2009. године, Кина је претекла САД и постала највеће тржиште аутомобила на свету.

У очекивању да ће кинеско тржиште наставити висок раст, амерички ауто-гигант "Форд" објавио је план увођења 15 нових возила до 2015. године, у настојањима да повећа удео продаје на највећем тржишту кола на свету.

"Фордов" ривал, "Џенерал моторс", чији су аутомобили најпродаванији у Кини, најавио је да ће више него удвостручити продају до 2015. и да ће продавати око пет милиона кола годишње од 2015, у односу на 2,35 милиона 2010. године.

Немачко спортско возило "ауди Q3" дебитовало је у Шангају, а извршни директор компаније Руперт Штадлер рекао је да ће Кина постати њихово највеће тржиште на свету у 2011.

Продаја аутомобила у Кини порасла је више од 32 одсто прошле године, на рекордних 18,06 милиона.

Светске ауто-куће такође се утркују да преузму тржиште "зелених" аутомобила у Кини, чија влада охрабрује локалне коммпаније да израђују електрична кола, како би се смањило испуштање штетних гасова и уштедела енергија.

Директор немачког "Дајмлера" Дитер Цече очекује значајан раст кинеског тржишта, без обзира на успорену стопу раста последњих месеци. Он процењује да би се у Кини у наредних пет до десет година могло продавати укупно 20 милиона или чак 30 милиона возила годишње.

У првом тромесечју ове године, продаја "Мерцедеса" у Кини скочила је 86 одсто у односу на исти период претходне године.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво