Финансирање приоритета

Пооштрени критеријуми за финансирање пројеката НИП-а. Наставак радова на Коридорима 10 и 11, изградња инфраструктуре од којих зависи безбедност грађана и међународне обавезе биће финансирани у овој години, истакла министарка Верица Калановић.

Министарство за Национални инвестициони план је пооштрило критеријуме за финансирање пројеката у 2011. години, које ће до краја овог месеца предложити Влади, изјавила је министарка Верица Калановић.

Министарка Калановић је у изјави Танјугу навела да би техничка припрема за реализацију пројеката могла да почне већ половином фебруара.

"Биће финансирано само оно што је најнеопходније и што мора да буде финансирано у овој години, а то су међународне обавезе, наставак радова на Коридорима 10 и 11, пројекти који треба да буду завршени у току ове године, али и радови на инфраструктурним објектима од којих зависи безбедност грађана", рекла је министарка.

Министарство за НИП утврђује шта су "истински приоритети" и да ће после усвајања листе пројеката почети дефинисање пројектне документације, акционих планова, расписивање тендера, као и избор извођача и надзора.

Министарство за НИП ће, према Калановићевој, директно из државног буџета добити само 7,1 милијарду динара за буџет НИП у 2011. години, а тај новац треба да покрије реализацију пројеката на територији читаве Србије, као и наставак започетих пројеката.

Пријављено 2.000 пројеката

Министарству за НИП је пријављено скоро 2.000 пројеката за финансирање у 2011. години, а инфраструктурне пројекте су предложиле општине, министарства и Аутономна покрајина Војводина, са укупном вредношћу већом од 115 милијарди динара.

Од тога 20 одсто треба да финансирају локалне самоуправе, а више од 92 милијарде се тражи од Министарства за НИП.

Изградња мреже аутопутева, као веза великих градова са коридорима, вреди 9,35 милијарди динара и то је највећи међу пријављеним пројектима за финансирање у овој години.

По величини инвестиција, следећи на листи су изградњу аутопута Београд - Јужни Јадран, yа шта је потребно 3,09 милијарди, пројект инфраструктурне подршке развоју аутомобилске индустрије - 2,65 милијарди, реконструкцију десне траке аутопута Београд - граница са Македонијом, на деоници од Левосоја до Прешева - 1,8 милијарди, те изградња моста од Земуна до Борче у Београду са приступним саобраћајницама - 1,16 милијарди динара.

Ту су и реконструкција и доградња Народног музеја у Београду са две милијарде динара, изградња пута од Новог Пазара до Тутина - једна милијарда, израда пројектне документације - једна милијарда, реконструкција и изградња пруге до нове луке "Смедерево" на Дунаву - 800 милиона динара и други пројекти.

Број коментара 3

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 01. новембар 2024.
14° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи