Читај ми!

Мркоњић: Коридори по плану

Радови на изградњи путних и железничких коридора у Србији су у пуном замаху и никада се није више радило на развоју путне мреже у земљи, рекао министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић приликом обиласка Коридора 10.

Министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић и директор "Коридора Србије" Михајло Мишић, рекли су да су радови на изградњи путних и железничких коридора у Србији у пуном замаху и да се никада није више радило на развоју путне мреже у земљи.

Мркоњић и Мишић су обишли градилишта на источном краку Коридора 10 кроз Србију, од Ниша до бугарске границе и изразили задовољство динамиком радова који се одвијају и по највишим температурама.

"Задовољан сам како се обављају радови и пажњу смо пре свега посветили условима рада грађевинара на високим температурама, тако да се посебно води рачуна да извођачи радова спроведу заштитне мере како радницима не би било угрожено здравље", рекао је Мркоњић Танјугу обилазећи радове на изградњи новог железничког моста преко Велике Мораве у близини Ћуприје.

Према његовим речима радови на изградњи аутопута од Ниша ка Димитровграду и од Лесковца ка југу су у пуном замаху, као и на деоницама Коридора 11 од Уба до Лајковца и од Љига до Прељине.

"Радимо као да влада већ постоји. Мислим да су ово послови који се више не могу зауставити", рекао је Мркоњић.

Министар је навео да се и на железничком Коридору 10 гради нови мост на прузи Гиље - Ћуприја - Параћин и да је то прва деоница на том коридору која се гради ка југу земље, као и да се ту радови одвијају планираном динамиком.

Мркоњић је истакао да ни на једном градилишту нису примећене неправилности у вези са заштитом на раду.

Директор "Коридора Србије" Михајло Мишић рекао је да су радови на коридорима 10 и 11 интензивни и импозантни и да се у Србији није скоро градио толики број путева, тунела и мостова.

Мишић је нагласио да се на делу од Ниша до Димитровграда тренутно граде три велика тунела, укупне дужине веће од два километра, као и да се сви радови се изводе веома квалитетно.

Оцењујући да на Коридору 11 Азербејџанци добро раде, као и домаће фирме на делу од Уба до Лајковца, где се завршава велики мост од 550 метара, Мишић је додао да се ради на целој траси те деонице.

Према његовим речима, ради се на изградњи "ипсилон" крака Коридора 10 од Суботице до Келебије, као и на деоницама обилазнице око Београда према Бубањ потоку.

Радови на изградњи железничког моста преко Велике Мораве су почели у фебруару 2011. године и требало би да буду завршени до 3. августа. Представник надзора из Железница Србије Никола Стефановић је рекао за Танјуг да ће мост бити дугачак 322 метра, да ће се ослањати на шест стубова и да ће имати пет распона.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 17. мај 2024.
15° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара