Читај ми!

Напредују радови на обилазници

На обилазници око Београда подигнуте две петље, три моста и асфалтирано шест километара аутопута. Радове вредне 125 милиона евра изводе стране компаније, а подизвођачи су домаће фирме.

За само 11 месеци на обилазници око Београда подигнуте су две петље, Батајничка и Добановачка, три моста од тунела Стражевица до Орловаче, и асфалтирано је шест километара двосмерног аутопута између Батајнице и Добановаца.

 

Извођачи радова вредних око 125 милона евра су стране компаније, а подизвођачи домаће фирме. Формула за овако брзу градњу није у честим посетама политичара, већ у добро и на време плаћеним радницима.

Пре годину дана у долини између тунела Стражевица и брда Орловача, готово да није било никаквиг грађевина. Сада је ту изграђен вијадукт дуг више од пола километра. У завршној фази су још два моста укупне дужине преко 700 метара.

"На овом потезу постоје три моста. Први мост на којем се сад нализимо је мост 13 и дугачак је 560 метара, мост 14 дужине 70 метара и мост 15 дужине 600 метара и њихова функција је спајање Орловаче и Бубањ Потока", објашњава Зоран Каменарац из предузећа „МБА Миљковић".

Тунел Стражевица, започет 90-тих година, после три деценије спреман је за асфалатирање. Поставља се и расвета, а и друга цев тунела је проходна. Инвеститори најављују да ће тунел и три моста од Орловаче до Бубањ Потока бити завршени до 1. маја.

"Ми смо потписали уговоре са банкама на 150 милона евра, али ћемо потрошити само 125 милона, остатак новца планирамо да утрошимо у проширење деонице од Добановаца до Остружнице на две траке пун профил аутопута", истиче Зоран Дробњак
директор Јавног предузећа „Путеви Србије".

Пре непуну годину, на месту где су биле само њиве, сада се налази асфалтирана дупла трака аутопута Добановци - Батајница и Добановачка петља, која на три нивоа укршта обилазницу, аутопут и железницу, на самом уласку у Београд.

"Тако да се може рећи да је ова петља готова. Остало је само мало да се уради хидроизолација, завршни слој асфалта, ограде и ова петља биће у функцији већ првог маја", изјавио је Миодраг Јоцић из „Путева Србије".

Приводи се крају Батајничка петља дужине око километар и по, која спаја Новосадски аутопут и Добановце.

"До сада смо уградили преко 130.000 кубика бетона, 1000 и по тона арматуре и избушили смо око 160 шипова", објашњава Матеј Бериша из „МБА Миљковић".

Брзу изградњу ових објеката омогућила су јавна предузећа и Град Београда, који су за дан до два издавали потребне дозволе које су се некада чекале месецима. Добрим делом, и захваљујући страним компанијама које редовно и много више од републиког просека, плаћају раднике.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 30. април 2024.
16° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво