Рапродата прва три лета за Њујорк у економској класи

Авион српске компаније после 25 година превешће у четвртак прве путнике из Београда за Њујорк. Распродате карте за прва три лета у економској класи. Иако ће се линија за Њујорк "Ер Србији" исплатити на дуге стазе, стручњаци истичу да је тренутак за увођење лета идеалан. Ефекат летења преко океана треба да донесе индиректно много више посла привреди Србије, јер поред путника сваки лет носи и 10 тона робе.

Два дана уочи лета нема више карата у економској класи. Игор Врањешевић из агенције "Џамбо травел" каже да агенција свакодневно прода понека карта. "И светско и наше тржиште продаје те карте. Прва три лета у економској класи су распродата", напомиње Врањешевић.

Ипак по цени од 430 евра - карте ће моћи да се купују до 1. јула. У шпицу сезоне до Велике јабуке плаћаћете карту 680 евра. И тада су повојније него код конкуренције.

Са аспекта Ер Србије, никад повољније време за пут преко океана. Цена горива никада није била нижа, а потражња за картама расте. За компанију ће се ова линија исплатити тек на дуже стазе.

"Губитака ће бити у делу оперативних трошкова, непосредних трошкова, што нико није демантовао. Премијер је рекао да је потребно три године док почне да се остварује профит, али тренутак да се започне са летовима идеалан, наводи Петар Војиновић, уредник портала "Танго сикс".

Ефекат летења преко океана треба да донесе индиректно много више посла привреди Србије, јер поред путника сваки лет носи и 10 тона робе. То ће донети много више туриста у транзиту али и повећање регионалног саобраћаја. На пример, грађанину Словеније, Хрватске, Македоније лакше ће пасти преседање у Београду, него на неком већем аеродрому у Европи где чекање траје сатима и много је скупље.

"Уместо да идете преко Франкфурта и Минхена где можете и да се изгубите, аеродором 'Никола Тесла' је по површини један од најмањих. Трeба вам мање пет минута да пређете са једног на други крај", наглашава Војиновић.

Трећа добробит од овога лета јесте то што ће најбољи од стотину младих пилота летети за Америку.

"Обука на земљи је трајала три радне недеље, потом се прешло на две недеље симулатора, и на крају у самом авиону смо провели месец и по дана", каже капетан Света Вранић.

"Ербас А330" изнајмљује се за пола милиона долара месечено. Генерално је ремонтован, а испробан је ових дана на неколико локалних летова.

Број коментара 6

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
18° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво