Двоје погинуло у саобраћајној несрећи код Инђије

На ауто-путу Београд – Нови Сад код Инђије погинуле су две особе, а троје деце је повређено, незванично сазнаје РТС.

Удес се догодио када се "мерцедес" аустријских регистарских ознака укључивао из зауставне траке.

На "мерцедес" је налетео камион и ударио у леву страну аутомобила.

По обављеном увиђају, саобраћај на ауто-путу Београд-Нови Сад, код Инђије је нормализован.

број коментара 15 Пошаљи коментар
(понедељак, 04. нов 2019, 23:58) - Ulmer [нерегистровани]

@Ukljucivanje u tekuci saobracaj

A gde to u Nemackoj ima puna linija kod ukljucivanja u saobracaj na auto-putu?Video sam na ponekim mestima da ima puna linija da nesme sa leve trake da prelazi na desnu na mestima gde je ulaz na auto-put,dok sa desne sme na levu ako je traka slobodna,puna linija za levu traku, za desnu isprekidana,znaci duple linije.To nije svuda,normalno je samo isprekidane linije.


(понедељак, 04. нов 2019, 23:11) - anonymous [нерегистровани]

Bio na auto putu danas

Prosto sam iznenadjem komentarima a da prethodno nisu ni procitali vest sa razumevanjem sta se i kako se dogodilo. Zatekao sam se na toj deonici u vreme udesa, 3 sata cekao da se pusti saobracaj nakon udesa. Udes se dogodio na deonici gde su radovi na autoputu,pa se saobracaj odvija dvosmerno samo jednom trakom,desnom iz pravca Novog Sada, tako da kamion nije imao gde da skrene u levu traku, jer je leva traka odvojena pokretnim stubicima i njom se krecu vozila iz pravca Beograda. Kamioni ne mogu da se krecu vecom brzinom od 90km/h, ograniceni su tahografom u vozilu,plus brzina kretanja na toj deonici zbog radova je ogranicena na 80 km, a realno se vozi 60-80 km/h, svaki dan prolazim ovuda zbog posla. Ocigledno je da se putnicko vozilo nepropisno i nepazljivo pokusalo ukljuciti u saobracaj iz zaustavne trade, nazalost da tragicnim ishodom. Iskreno saucesce porodici nastradalih.

(понедељак, 04. нов 2019, 20:51) - anonymous [нерегистровани]

укључивање у текући саобраћај

Закон је јасан,онај ко се укључује у саобраћај мора да сачека!Возило које иде десном траком излаже себе опасности да га неко не "почисти" у левој траци,којом се углавном вози мало брже.У Немачкој је на тим местима,где се возила укључују на аутопут,често пуна линија за возила која се крећу десном траком,прелазећи у леву траку (може свашта да се деси), чини саобраћајни прекршај....

(понедељак, 04. нов 2019, 20:47) - anonymous [нерегистровани]

Ne smeju...

Šleperi ne smiju i ne mogu 130 kmh nego samo 90 kmh...

(понедељак, 04. нов 2019, 20:38) - Penzioner [нерегистровани]

Strucnjaci

Citam i namogu da verujem, ljudi pisu a ne procitaju sta su napisali.
Mi nismu u Americi nitu u Kandi nego u srcu Evrope, i ovde se vozi po Evropskim pravilima. Onaj ko se zaustavi u zaustavnu traku i kasnije hoce opet da nastavi voznu mora da vozi po zaustavnoj traci toliko dugo dok ne postigne dovoljnu brzinu da se ukljuci u voznu traku bez problema. A kolegama vozacima imam jedan savet da dam. Ako se neko ukljucuje u saobracaj promenite traku ako je to moguce da bi se onaj ko se ukljucuje
lakse ukljucio u tok saobracaja.

(понедељак, 04. нов 2019, 20:24) - anonymous Lala [нерегистровани]

Možemo mi sad mudrovati ali :

zaustavna traka je za prinudno parkiranje vozila zbog kvara na vozilu i slično ,ponovno uključivanje u saobraćaj je regulisano saobraćajnim propisima koji su opšte poznati , nepoznavanje tih i takvih može kao u ovom slučaju skupo koštati .

(понедељак, 04. нов 2019, 17:54) - anonymous [нерегистровани]

odgovor

covek je rekao ako je MOGUCE preci na levu traku i da dodam da razlike u brzini levoj i desnoj traci u Americi i Canadi nisu velike kao kod nas, hiljadu razloga ima da se zaustavi neko a onaj ko vozi u desnoj traci duzan je da uoci parkirano vozilo i omoguci bezbedan prolaz pored tog vozila.
po izgledu mercedesa taj se ukljucio naglo i nepropisno i tako zavrsio .

(понедељак, 04. нов 2019, 17:52) - anonymous [нерегистровани]

logika

Strašno sam ojađen kada vidim koliko ljudi gine u saobraćaju - prvenstveno zbog ne-poznavanja propisa i ne-shvatanja njihovog smisla i vrednosti.
Po tom pitanju propisi su savim dobri i jasni.
1. Zaustavna traka je predviđena samo za naj-nužnije slučajeve (ako ikako možeš - nemoj se tamo zaustavljati) i za službena vozila policije i drugih nadležnih službi.
2. Vozilo koje polazi sa zaustavne trake, ako nije policijsko ili neke druge nadležne službe, nema nikakvu prednost, pa vozač mora dobro promisliti kada da krene! Nije to nikakav ćef zakonodavca - već zdrava logika! Kako će šleper koji se kreće 130 na sat smanjiti na 30 da bi tamo neko mogao da se ubaci i dostigne bar 100??? Kako? Tako što će onaj na zaustavnoj, još na njoj dostići veću brzinu da može elegantnije da se ubaci. Ali po nekad ni to nije moguće!
Čak ni policija ne zloupotrebljava svoju prednost - pa strogo vode računa kako se uključuju.
3. Kako se može doneti propis da se vozila sa jedne prebacuju na drugu lentu - da bi dali prednost onome sa zaustavne??? Alo!!! Gde je tu logika? A šta je sa saobraćajem na toj drugoj lenti...ako se tamo ne može?

(понедељак, 04. нов 2019, 17:51) - anonymous [нерегистровани]

Opa Amerikanac

Kód nás u Evropu,prvenstvo ima "sigurnost" ,"paznja"Onda tek " ti ".A já Moram u njivu da pustim tebe da se ti ukljucis.Onaj koji se ukljucuje mora da saceka pogodan trenutak i po cenu da zaustavi vozilo .Ako stojimo ,já cu te pustiti "PRVI "." Uključuje se " to značí da su ostali věc ukljuceni.

(понедељак, 04. нов 2019, 17:20) - V.Mitic [нерегистровани]

Udes kod Indjije

Citam komentare vozaca iz Amerike i Kanade pa prosto nemogu da verujem da se tamo tako postupa.Ovo je Evropa i propisi su sasvim jasni.Ako se vozac zeli ukljuciti na autoput mora da obrati paznju h´na tekuci saobracaj.Znaci mora sve dotle da vozi trakom za ubrzavanje sve dotle dok mu se neukaze prilika da se ukljuci besbedno .Vozac koji vozi desnom stranom autoputa nije duzan da predje na levu stranu kao sto se tumaci.Vozac ce preci na levu stranu onda ako se uveri da je ona slobdna.Sta vi mislite pravite nekome mesto jer tvrdite da je takav zakon prelazite na levu stranu i na vas naleti vozilo koje se krece vecom brzinom od vaseg,ko je ovde kriv?