Читај ми!

Новак Ђоковић нови амбасадор бренда "Лакост"

Новак Ђоковић је и званично постао глобални амбасадор робне марке "Лакост", једног од најпрестижнијих светских произвођача спортске опреме и гардеробе. Данашњи дан је симболично изабран за почетак сарадње, јер је 22. маја 1987. године рођен најбољи српски тенисер.

Новак ће се у новој опреми први пут појавити на овогодишњем Ролан Гаросу, који почиње у недељу, 28. маја.

"Поносан сам што сам постао нови 'крокодил'", рекао је Ђоковић на церемонији представљања новог партнерства.

"Част и привилегија ми је што започињем сарадњу са познатим и угледним брендом као што је 'Лакост'. Човек по ком бренд носи име, Рене Лакост, јесте велики шампион, који је унео револуцију у спорт и моду тако што је тридесетих година прошлог века лансирао поло мајице. То што сам део његовог наслеђа мени представља задовољство у сваком смислу. 'Лакост', наиме, прати трендове, али и чува свој идентитет. Уједно, представља вредности за које се сви боримо, упркос чињеници да је око нас много изазова. Али свет је леп, а грешке које се дешавају помажу нам да учимо, растемо и развијамо се. То је и Рене Лакост радио, а притом је имао изузетну харизму и успех. Он није био само тенисер, већ се доказао и на многим другим пољима", додао је Новак.

"Лакост" је за Новака специјално дизајнирао истоимену линију одеће коју ће носити на свим турнирима током сезоне. Колекција "Новак Ђоковић" представља спој функционалности и стила који су савршени за играче који, попут Новака, воде рачуна о свим детаљима у игри. Новаков потпис одштампан је на левом рукаву поло мајице, чија графика је инспирисана линијама тениског терена. На мајици за Гарос су доминантне боје црвена, плава и бела, а шортсеви ће бити бели или црни. На Вимблдону ће носити скроз белу опрему, а у финишу сезоне мењаће тегет, црвену и црну мајицу.

"Француска и Србија имају исте боје у застави, па нам није било тешко да их уклопимо у дизајн за Гарос. Радили смо заједно на томе да имам најбољи дизајн и материјале и драго ми је да је цео тим отворен за идеје, договоре. Ово партнерство се не односи само на чињеницу да носим мајице са логотипом 'Лакост', већ се ради о вези која се шири на много нивоа", поручио је Ђоковић.

Због елеганције и инвентивности који представљају савршен спој за француски бренд, Новак ће "Лакост" представљати како на терену, тако и ван њега.

Из компаније истичу да су изузетно задовољни што су ангажовали Новака као глобалног амбасадора. Како истичу, Рене Лакост, легендарни тенисер и оснивач бренда "Лакост", и најбољи српски тенисер су две легенде које деле исте вредности – фер-плеј, истрајност и елеганцију.

Тенисер и проналазач Рене Лакост, популарни "крокодил", и Андре Жилије су 1933. године покренули су својеврсну револуцију у свету спортске опреме креиравши чувену "Лакост" поло мајицу, која је играчима омогућила већу слободу кретања, а истовремено је постала симбол елеганције и стила.

Колекција "Новак Ђоковић" доступна је од маја 2017. у свим "Лакост" бутицима широм света.

Број коментара 7

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 27. април 2024.
14° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво