Жива реклама

Прошле недеље за ручком код мојих, негде око ринфлајша, почеше рекламе и једна од жешћих свађа моје мајке са телевизијом:

- Шта они мисле - да сам ја глупа, лења, необразована... да не знам енглески. Па ја говорим три страна језика и учим четврти. И како им је само пало на памет да ми старији не знамо шта су лозинке и како се користи интернет.

- Чекај, мама - пробао сам да је смирим - они само хоће да помогну, нису сви као ти ....

- И ако нису, зашто нас приказују као идиоте кад је свако коме су деца отишла у бели свет прво научио да скајпује. А и они што су овде, као ти на пример, с родитељима се више виђају преко видео позива или што би рекли у оној увредљивој реклами - он лине.

После је моја жена, као копирајтерка стала у одбрану своје професије, деца су била на бакиној страни, пошто им стално преко мејла ради домаће задатке, моја мајка је викала како рекламе дискриминишу старе особе и повређују им достојанство, и у знак протеста отишла да зове моју сестру преко скајпа, а ћале и ја смо покушавали да дођемо до речи и до краја ручка.

Аутор текста и уредник - Мирјана Блажић

Глумац - Никола Којо

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи