„Pepsi“ vraća piće iz devedesetih godina
Kompanija „Pepsiko“ ovog leta se vraća u devedesete godine prošlog veka sa gaziranim pićem „Kristal pepsi“.
Bezbojno gazirano piće s klasičnim ukusom pepsi-kole izašlo je na tržište 1993. godine uz kampanju koja je uključivala i reklamu za „Superboul“ s pesmom Van Hejlena, Right Now.
Iako je mnogima to piće privuklo pažnju, „Kristal pepsi“ se smatra promašajem poput „Koka-kolinog“ pića „Nju kouk“ (New Coke), pošto nisu ostvareni zacrtani ciljevi prodaje.
„Kristal pepsi“ se kratko pojavio u decembru, a ovog leta će se prodavati osam nedelja.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар