Читај ми!

Bolidi i mala gradska kola rame uz rame u Ženevi

Posetioci 84. Salona automobila u Ženevi, od 6. do 16. marta neće znati gde pre da gledaju – u ljute sportske automobile, nova SUV vozila ili lepe hostese!

Luksuzni automobili su i ove godine glavne zvezde ženevskog auto-salona, ali nekoliko višenamenskih modela SUV, i mali gradski „reno“ i „pežo-sitroen“ pokušaće da ih bace u svoju senku.

Italijanski „Ferari“ je predstavio novu verziju svog drumskog jurišnika, „kalifornije T“, kojom ulazi u konkurenciju kabrioleta. Uz turbo motor, taj model razvija 560 konjskih snaga i može da dostigne 360 kilometara na čas. Njegova cena bi trebalo da bude oko 200.000 evra.

„Lamborgini“ dolazi sa svojim „hurakanom“ koji treba da zameni model „galjardo“ koji je postigao najveću prodaju u istoriji te marke sa znakom bika – sa više od 14.000 komada.

„Hurakan“ može dostići 325 kilometara na čas sa 610 konja ispod haube. Cena ne bi trebalo da bude manja od 200.000 evra.

Na nemačkoj strani, „Audi“ predstavlja treću generaciju svog „kupea TT“, olakšanog za 100 kilograma u odnosu na prethodnu.

Be-Em-Ve je lansirao udoban kombi „aktiv turer serije 2“ da bi privukao porodice i proširio ponudu. Bavarski brend je izabrao prednji pogon i želi da se takmiči sa sličnim „mercedesom B-klase“.

Kupeom „S-klase“, „Mercedes-Benc“ namerava da potisne rivale, „Be-Em-Ve serije 6“ i „bentli kontinental GT“. Taj model je opremljen sistemom koji naginje automobil u krivinama da bi bolje držao put, a njegovi farovi imaju posebna kristalna stakla od „Svarovskog“.

„Porše“ modelom „makan“ napada sektor terenaca srednje veličine. Ta firma iz Štutgarta se nada da će postići isti uspeh kao s većim modelom iste vrste - „kajenom“, i tako povećati obim prodaje. Novi model bi trebalo da košta više od 60.000 evra.

„Opel“ donosi svoj gradski mali auto „adam“ u novoj verziji „roks“, a mlađima se obraća i italijanski Fiat s verzijama „fijata 500“.

„Reno“ i „Pežo-Sitroen“ se u „rat“ gradskih modela upuštaju novom generacijom „tvinga“, „sitroena C1“ i „pežoa 108“.

„Tvingo“ se tako prvi put modernizuje od 2007, a njegova nova, ali retro-verzija, ima motor pozadi, da bi bilo više mesta za putnike.

Izgrađen na istoj platformi kao i novi „Dajmlerov“ „smart“, „tvingo“ prvi put dobija i petoro vrata.

„Pežo-Sitroen“ na to odgovara mini-gradskim autom izgrađenim u Češkoj, u zajedničkoj fabrici s „Tojotom“. Taj novi „C1“, u verzijama s troje i petoro vrata, personalizovan je različitim kombinacija boja i krovom koji se otvara. „Pežoov“ model „108“ nudi slične pogodnosti.

Američki „Ford“ je predstavio treću verziju svog kompaktnog sedana „fokus“ - svetskog rekordera po prodaji.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 27. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво