Лоповски манири гостију који напуштају хотел

Већина хотелских гостију сматра сапуне, кесице шампоне, оловке, капе за туширање... сувенирима које имају право да спакују у свој кофер при повратку кући. Има и оних који из хотела односе телевизоре, клавире, душеке, па чак и препариране животиње.

То је показало истраживање немачког портала Wellness Haven водећег за спа-хотеле на основу анкете која је спроведена међу 1.157 хотелијера о томе који се предмети најчешће краду.

Истраживање открива упадљиву разлику између „лоповских манира“ гостију хотела са четири звездице и оних који одседају у хотелима са пет звездица, наводи се у закључцима истраживања објављеним на порталу Wellness Haven.

Већина гостију краде пешкире и баде-мантиле, као ствари које ће им добродоћи за следећи спа-одмор, а у стопу их прати крађа вешалице, оловке и прибор за јело.

Поред ових „уобичјених“ предмета, ту је и низ бизарних крађа, које указују на живу машту деликвената.

Гостима једног берлинског хотела је вероватно било потребно извесно мајсторско умеће када су успели да из апартмана однесу санитарни чвор, одводну цев, умиваоник, главу туша, хидромасажни туш и даску за шољу,пише портал.

Међу саблазним случајевима лоповлука је и одношење великог клавира из лобија једног хотела у Италији, или скидање и одношење бројева са врата хотелских соба у Италији.

У Француској је један гост ухваћен како покушава да украде препарирану главу вепра, коју је касније добио као трофер, јер су његови пријатељи купили од хотела овај драгоцени комад и дали му га као венчани поклон.

Немачки и британски гости у хотелима имају прилично досадне лоповске навике - поред пешкира и огртача за купање, углавном се фокусирају на „мажњавање“ козметике и тоалетног прибора.

За разлику од њих, Аустријанци су пробирљивији што се тиче ранг листе похаране хотелске опреме, јер су оријентисани на финије ствари, као што су посуђе и апарати за кафу.

На мети Американца су хотелски јастуци и батерије, док Италијани више воле винске чаше као хотелски сувенир, а фенови за косу су омиљени предмет крађе међу гостима из Швајцарске.

Французи, краду на спектакуларнији начин: они представљају нацију коју углавном привлаче телевизори и даљински управљачи. Хотелски гости из Холандије у својим сувенирима траже пре свега практичну корист - њихови фаворити су сијалице и и тоалетни папир.

Анкетирано је укупно 634 менаджера хотела са четити звездице и 523 из хотела са пет звездица како би се утврдиле „лоповске“ навике гостију у зависности од њиховог богатства. Како се испоставило, изгледа да је мото „похлепа је добра“, нарочито уврежена код имућне клијнтеле хотела са пет звездица.

Таблет рачунари и душеци такође се много чешће краду у хотелима са пет звездица.

Типичан гост хотела са четири звездице посебно воли практичне ствари као што су батерије и даљински управљачи, показују резултатати истраживања портала Wellness Haven.

Број коментара 8

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
7° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво