Авио-компанија твитовала о шансама путника да преживе пад

Компанија „КЛМ Индија“ се извинила својим муштеријама, након што је на Твитер налогу осванула порука у којој се говорило о томе која седишта и позиција у авиону даје највеће шансе да путници преживе пад.

Индијски авио-превозник цитирао је Тајм магазин који је 2015. године урадио анализу података Федералне администрације за авијацију САД.

У твиту је компанија навела да је „стопа смртности највећа за седишта у средини авиона", као и да је „стопа смртности у седиштима у предњем делу је мало нижа, док је најмања за седишта у задњој трећини авиона".

У оквиру твита је била постављена и графика на којој је писало: „Седишта у задњем делу авиона су најбезбеднија!"

То дефинитивно није било оно што је 3.300 пратилаца на Твитеру желело да чује, па је компанија одмах обрисала поруку и поставила извињење.

„Желели би да се најискреније извинимо за последњу поруку, која била заснована на јавно доступним чињеницама и није мишљење компаније. Није била наша намера да повредимо ничија осећања", саопштио је авио-превозник.

број коментара 3 Пошаљи коментар
(недеља, 21. јул 2019, 07:53) - anonymous [нерегистровани]

Vic

Prošle pada avion mali su se izmešala sedišta a nije ni bilo preživelih da potvrde gde su sedeli.

(субота, 20. јул 2019, 22:07) - anonymous [нерегистровани]

KLM

Neke kompanije su sposobne da same sebi naprave veliku stetu.
Od toliko velikih mozgova u kompaniji oni su izabrali bas najgoru informaciju sa kojom ce da izadju u javnost.

(субота, 20. јул 2019, 21:19) - anonymous [нерегистровани]

Baš interesantno

Uvek mi daju sedišta taman na sredini.