Бриљантна маркетиншка кампања америчког ланца пицерија

Пицерије „Доминоз“ покренуле су генијалну рекламну кампању, а истовремено чинећи добру ствар за читаве заједнице. Знајући да рупе на путевима могу да покваре утисак о њиховим пицама, пицерије „Доминоз“ су одлучиле да учине нешто конкретно по том питању.

У више градова широм САД, пицерије „Доминоз“ ангажовале су екипе путара са механизацијом који попуњавају рупе на путевима.

У читаву акцију укључили су обичне људе, који могу да их контактирају или на друштвеним мрежама номинују рупе које би желели да буду попуњене.

Акција "Paving for Pizza" наишла је на изузетно добре реакције не само локалних заједница већ се врло брзо за њу прочуло и на друштвеним мрежама.

Многи коментаришу да је ово савршен вид маркетинга.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
21° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се