Ђаци морају на поправни испит из ликовног васпитања

У једној основној школи у Подгорици догодило се нешто што до сада никад није забележено – више ученика петог, шестог и осмог разреда мораће да полажу поправни испит из предмета ликовно васпитање.

Интернет портал ЦДМ је пренео оцену психолошкиње Радмиле Ђуришић да је то потпуно оправдан поступак, јер је, како је објаснила, ликовно васпитање веома важно за развој личности.

„Исто се бодује пет из ликовног и пет из математике. На крају се све оцене саберу и дете добије просечну оцену. Али су се увек вредновали више физика, математика, биологија, а предмети као ликовно, физичко и музичко васпитање, подразумевају се. Драго ми је да се то више не подразумева“, рекла је Радмила Ђуришић.

број коментара 12 пошаљи коментар
(уторак, 20. јун 2017, 13:17)
Stevan90 [нерегистровани]

Evo ja se javljam.

Ja sam apsolvent računarstva. Javljam se za eksperiment 7 dana vezbi na DIF-u. Sigurno neću biti uspešan kao vi koji to radite svaki dan, ali neću ni odustati ili se vraćati kući plačući.

Kontam šta si htela da kažeš, svakome je tuđ posao lakši. U pravu si, ali ovo nije pravi način da se to saopšti.

(уторак, 20. јун 2017, 12:35)
anonymous [нерегистровани]

Aha

Aha. . .

(уторак, 20. јун 2017, 10:12)
anonymous [нерегистровани]

@Вежбе на факултету

Pa akademac ako je to tako javi se Djokvicu za trenera. DIF je puno vise od "koluta" napred. Zalosno da jedan "akademac" tako razmislja.

(уторак, 20. јун 2017, 10:07)
anonymous [нерегистровани]

Brojcane ocene nisu za svakog

Iskompleksirani profani difovci, likovnjaci, muzicari. . .

(уторак, 20. јун 2017, 09:49)
Boom [нерегистровани]

Radiša

I???

(уторак, 20. јун 2017, 09:37)
Tamara [нерегистровани]

Difovka

Kako bih ja volela da si ti 7 dana išao na vežbe tvog cimera difovca, plačući bi se vraćao kući. Samo kompleksaši mogu ovako da komentarišu težinu nekog fakulteta... A garantujem da se nikada nisi oznojio u patikama.. zato tako pričaš.

(уторак, 20. јун 2017, 09:00)
Dile [нерегистровани]

Pribor

Psihološkinja nije navela, verovatno, da deca nisu donosila pribor za rad i nemarno su se odnosila prema predmetu i nastavniku što opravdava nedovoljne ocene iz ovih predmeta.

(уторак, 20. јун 2017, 07:26)
Радиша Вељковић [нерегистровани]

Вежбе на факултету

Пре тридесетак и више година, као студент машинства у Нишу кренем са цимером "дифовцем"на вежбе. Он са рукама у џеповим а ја у ташни носим збирку, књигу, таблице, дигитрон, свеске са вежби и предавања. Он иде да вежба "колут напред" а ја да радим графички рад из транспортних уређаја. Након извесног времена нађемо се као колеге академски грађани и професори . . .

(уторак, 20. јун 2017, 01:47)
anonymous [нерегистровани]

Re: Aa

Odlicna serija, sjajan lik. Svaka cast za poredjenje! :)

(понедељак, 19. јун 2017, 22:43)
anonymous [нерегистровани]

Psiholig

Psioholoze vrati diplomu! Likovno, muzicko i fizicko su ore svega predmeti koji nemaju preveliki znacaj za buduci zivot pojedinica osim ako on nema afiniteta i talenta za ove predmete. Ovi predmeti pobudjuju kreativnost ali ne uticu na apstrakno razmisljanje, prilagodjavanje j resavanje problema poput matenatike fizike ili hemije. Ovi predmeti bi trblebali da budu izborni i nikako ne bi smeli da budu ogranicavajacu u skolovanju dece.