Барбика у борби против Спајдермена, Тора и принцезе Леје

Барбика се налази у неприлици, то јест у љутој борби са Спајдерменом, Тором и принцезом Лејом, што показују тешкоће њеног произвођача „Матела“ у суочавању са конкурентском компанијом „Хасбро“.

Упркос томе што је дуго био иза „Матела“, „Хасбро“ је у 2016. години први пут остварио годишњу зараду од пет милијарди долара и у прва три месеца ове године остварио боље резултате од „Матела“. Ове две компаније се у светској индустрији играчака за прво место боре с данском компанијом „Лего“.

„Хасброов“ успех је највећим делом разултат чињенице да су прошле године преузели од „Матела“ лиценцу за производњу играчака по ликовима „Дизнијевих“ филмова Принцезе и Залеђено краљевство, осигурана је и производња играчака инспирисана Трансформерсима, Тором и Спајдерменом, а највероватније и за најновији наставак из серијала Звездани ратови, филм Последњи џедај, који ће се појавити у децембру.

„Мател“ не може да рачуна на велику зараду од трећег дела серијала Аутомобили нити суперхеројског филма Wonder Woman.

„Хасбро“ је преузео вођство и у домену играчака које користе технологију, попут дрона који носи камеру и који омогућава деци да прате његово кретање на екрану и гађају стрелама или плишаних животиња којима се може мењати крзно и одговарају на гласовне команде.

„Мател“ је 2015. године припремио терен за то с Барбиком и повезао се са телевизијском кућом Еј-Би-Си, где су њихови инжерењери представљали деци своје идеје.

Ти стари рецепти и даље добро служе славну лутку која је у продају пуштена 1959. године. Након пада, продаја је поново порасла прошле године и достигла скоро милијарду долара на светском нивоу захваљујући новим верзијама лутке.

„Мател“ је у јануару на место извршног директора довео из „Гугла“ Маргарет Џорџијадис, па се инвеститори надају да ће то донети нове технолошке аспекте играчака.

Џорџијадисова ће свој програм развоја изложити у јуну на конференцији финансијских аналитичара у Њујорку.

Успех „Хасброа“ и тешкоће „Матела“ подгрејали су спакулације о приближавању две америчке компаније, а аналитичари процењују да они заједно с „Легом“ држе око 50 одсто америчког тржишта играчака, док остатак дели десетак других произвођача.

Али и старинске игре се добро држе. Продаја слагалица и друштвених игара у САД је током 2016. године порасла 18 одсто у односу на 2015, а продаја игара које се играју ван куће 10 одсто.

Аналитичар Кит Снајдер упитао се једном шта је боље од добре партије Монопола када родитељи желе да проведу време са својом децом. Права на Монопол има „Хасбро“.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 27. април 2024.
14° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво