Театрологике: Аљбан Укај, 5-15

Важно је да се боље упознамо, да комуницирамо на неком другом нивоу, не на оном који нам пласирају медији, каже Аљбан Укај, глумац који верује да је уметност добар штит од предрасуда.

Београдска публика га је упознала у представи Хипермнезија базираној на документарној грађи. Она је окупила младе глумце из Сарајева, Београда и Приштине.

У својим исповедним причама о детињству и одрастању, говорили су нам о друштвеним околностима у којима су формирани - од распада Југославије до ратова и бројних траума које су преживели. Играо је у Београду у представи Изопачени, а затим и Ромеа у Ромеу и Јулији, независној копродукцији између београдских и приштинских глумаца. У савременој причи о забрањеној љубави између Српкиње и Албанца и њихових завађених породица, Шекспирова трагедија је имала овдашње савремено значење.

Аутор и сценариста Оливера Милошевић
Извршни продуцент Селена Плескоњић
Сниматељ Владимир Ђурић
Монтажа Богдан Чургуз
Редитељ Срђан Ћешић
Серијал је настао у Хартефакт продукцији.

Реприза, 05. март у  03:05 и 11:05

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво