Читај ми!

"Bus plus" odlazi u istoriju, šta se očekuje od novog partnera

Posle osam godina "Bus plus" više neće biti sistem preko koga se naplaćuje prevoz. Grad bira novog partnera za narednih 13 godina. Zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao je da je novim ugovorom predviđen manji procenat naknade za privatnog operatora od maksimalnih 7,92 odsto umesto 8,53 odsto.

Međunarodni tender za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog prevoza u Beogradu biće raspisan u utorak, najavljeno je na konferenciji u Starom dvoru, na kojoj je rečeno da će se novi partner birati na period od 13 godina.

Rok za prijavu na tender je 25. februar, a biće sproveden po modelu javno-privatnog partnerstva kojem je prethodila studija o javnom prevozu u glavnom gradu koju je izradio Saobraćajni fakultet Univerziteta u Beogradu. 

Goran Vesić, zamenik gradonačelnika, rekao je da od sutra "Bus plus" odlazi u istoriju.

"Tražićemo partnera po novom principu, štiteći interese Grada", rekao je Vesić i dodao da je Grad prihvatio sve sugestije Saobraćajnog fakulteta.

Objasnio je da je novim ugovorom, u odnosu na prethodni, predviđen manji procenat naknade za privatnog operatora od maksimalnih 7,92 odsto umesto 8,53 odsto.

"Da je u prethodnom ugovoru naknada za privatnog operatora sprovedena po nižem procentu, Grad Beograd bi uštedeo 3.459.119 evra", rekao je Vesić i dodao da su za taj novac mogla da se izgrade dva vrtića.

Naveo je da je, osim manje provizije, predviđen i limit na zaradu privatnog partnera i dodao da, ukoliko prihodi od prodaje karata pređu 900 miliona dinara mesečno, privatni partner neće moći da dobije više od tri odsto provizije.

Kako je rečeno, od novog partnera očekuje se i veći obim usluge – veći broj vozila (2.151 u odnosu na 1.853), veći broj kontrolora (300 kontrolora u odnosu na 200), veći broj prodajnih mesta za dopunu karata (minimum 1.500 u odnosu na 800), kao i duže radno vreme mesta za izdavanje personalizovanih kartica.

Takođe, očekuje se unapređenje funkcionalnosti sistema i opreme – mogućnost plaćanja mobilnim telefonom putem aplikacije kojom će biti moguće i informisanje putnika u realnom vremenu o zastojima, promenama, izmenama reda vožnje, kao i slanje obaveštenja vezanih za isticanje, dopunu ili validaciju personalnih ili nepersonalnih kartica.

четвртак, 18. април 2024.
9° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво