Читај ми!

Десети јубиларни "Digital day" - осврт на развој и поглед у будућност дигиталног оглашавања

Прошла година нас је научила да не морамо да говоримо о дигиталној будућности, већ да је живимо сада. Дигитална индустрија у Србији, кроз традиционалну конференцију "Digital day" ове године обележава 10 година постојања. Извршни директор удружења "ИАБ Србија" Ненад Милић најављује занимљиве госте из света и региона.

Овогодишња конференција "Digital day" слави претходну деценију развоја и напретка дигиталне индустрије у земљи и региону. Овај јединствени догађај довешће у Београд најрелевантније говорнике из иностранства, као и стручњаке из Србије који ће поделити своје искуство, знање и најбоље примере из индустрије дигиталног оглашавања.

Извршни директор удружења "ИАБ Србија" Ненад Милић каже да се то удружење - Интерактивни адвертајзинг биро, бави развојем, едукацијом и промоцијом тржишта дигиталног оглашавања.

"У Србији удружење постоји већ неких 13 година и део је глобалне мреже бизнис организација у преко 100 земаља где је дигитално оглашавање изузетно развијено. Има улогу промотера целе те заједнице", објашњава Милић.

Каже да су чланови удружења медијске куће, медијске и дигиталне агенције, издавачи, као и оглашивачи.

"То је једно шаренолико друштво које покушава заједнички да заступа интересе и спроводи процесе стандардизације и дизања свести о трендовима у овој индустрији", истиче Милић.

Каже да је то индустрија која се јако брзо развија, па не прође ни месец а да није дошао неки нови тренд.

"Овогодишња конференција ће направити и неку врсту ретроспективе. Биће веома занимљиво можда помало и са носталгијом то гледати. Видећемо и шта нас очекује у наредних 10 година", најављује Милић.

Каже да је пандемија коронавируса уз све негативне последице по друштво и економију, имала и позитивне ефекте јер је разна предузећа, као и државне институције, гурнула да се више окрену ка дигиталним решењима и транформацијама.

"То су били ретки канали којима су могли директно допрети до људи. То им је донело доста промена. По нашим истраживањима, компаније су се доста добро прилагодиле и посебно је важно истаћи да су мала и средња предузећа, која можда нису имала неке веће оглашивачке активности, могла на паметан начин да употребе буџете и кроз дигиталне канале допру до потенцијалних циљних група", објашњава Милић.

Занимљиви предавачи из света и региона 

Јубиларна десета конференција "Digital day" требало је да буде одржана још прошле године, али је одложена због пандемије.

"Правимо је у хибридном формату, где ћемо имати уживо пренос, снимање у студију уз одређени број присутних гледалаца", наводи Милић.

Најављује да ће довести врло занимљиве предаваче из иностранства, из компанија као што су "Тик-ток", "Бургер кинг", "Сап", али и домаћих и регионалних компанија из Хрватске, Албаније...

"Имаћемо занимљиве панеле где ће људи из свих подсектора оглашивачке заједнице дати своје осврте на десеет година иза нас, развој читаве индустрије, али и врло важна предвиђања трендова који нас очекују", каже Милић.

Премијерно ће по десети пут бити представљен и "AdEx" извештај који обухвата студију о оглашавању на дигиталним каналима претходне године.

"Тај извештај је изузетно важан јер показује куда иде ова индустрија, како се развија. Откако радимо ова истраживања, тржиште дигиталног оглашавања бележи двоцифрен раст", истиче Милић.

Најбоље дигиталне маркетинг кампање ће бити награђене у неколико категорија.

четвртак, 18. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво