Читај ми!

Друштвене мреже таличне за бизнис

Готово да нема озбиљне фирме која преко “Фејсбука” или “Твитера” не иде у сусрет потрошачима, ослушкује њихов глас и ствара што бољи имиџ у јавности. Многе фирме оду и корак даље па обучавају запослене како да користећи друштвене медије, што више унапреде пословање. Све више је и специјализованих фирми које им у томе помажу.

Такси, захваљујући само једном твиту, долази на позив за који је потрошено мање од 140 карактера.

"Препознали смо циљну групу на Твитеру и сада већ имамо 5.800 пратилаца, а тај број сваки дан расте", истиче маркетинг менаџер "Наксис" таксија Мирослав Миловановић.

Број корисника Фејсбука у Србији достиже четири милиона, док их је на Твитеру неколико стотина хиљада. Популарне мреже показале су се као одлично место за промовисање бизниса, али како армију следбеника претворити у армију потрошача то је вештина која може да се научи.

"Наш првенствени циљ је да све запослене у компанији освестимо да је њихово присуство на друштвеним мрежама јако битно. Једина лошија ствар од тога да нисте на друштвеним мрежама је да нисте активни, то је најгоре, јер људи очекују неку интерактивност од вас и очекују да буду присни са брендом корпорације", објашњава консултант "Оne2Grоw" Марко Цветковић.

Присност значи поверење, а то доноси зараду.

"Некада је то тешко измерити милионима долара или динара профита, али они примећују да им се људи више обраћају и да много чешће клијенти долазе код њих него што они јуре своје клијенте. Они на тај начин стварају базу података и базу лојалних клијената", каже директорка "Оnе2Grоw" Мирјана Гомилановић.

Друштвени медији могу да послуже и као канал преко којег најбрже може да се превазиђе кризна ситуација.

"Када се оне десе, свако ће доћи тамо да вас нађе, да тамо изнесе нешто јавно, да то и други виде и да их подрже, и ако ви нисте ту да им одговорите и ако то не решите, стварате зид да вас не занима ваш конзумент", истиче Марко Цветковић.

Ефекти онлајн комуникације су врло мерљиви. Према броју лајкова, шерова, ретвитова или кликова тачно се зна колико људи је видело и колико им се свидео неки производ. А када се научи коме и како се обратити, друштвени медији постају талични за бизнис.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 19. април 2024.
8° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво