Читај ми!

Marketing i umetnost ‒ kako ih spojiti

Bojan Babić i Raško Miljković

Sedamdesetih godina prošlog veka FIFA je prvi put pronašla sponzora za svetsko prvenstvo i sklopila dogovore sa Koka-Kolom i Adidasom. Od tada, sve oko nas je brendiranje, sve je reklama. Obeležja brendova su na dresovima, na kacigama, na kupaćim gaćama. Reklamni televizijski spotovi od trideset sekundi imaju veće budžete od celovečernjih filmova, slogani od tri reči plaćaju se više od romana.

Da li se umetnost stvara samo iz ljubavi, a reklame iz nužde, ili je moguće pronaći i ljubav u reklamama? Da li upravo to, iz ljubavi, znači zapravo da je moguće stvarati, pisati i snimati jedino ukoliko nam to finansije dopuste? Kada radimo za sebe, a kada za druge i da li možemo da radimo za sebe, radeći za druge?

Na ova i mnoga druga pitanja tražićemo odgovor u subotu na talasima Radio Beograda 2 u Čudnoj šumi, a gosti će biti pisac Bojan Babić i reditelj Raško Miljković.

Emisiju uređuje i vodi: Filip Grujić

 

 

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво