Читај ми!

Glumci u marketinškim kampanjama

Nadežda Milenković, Sonja Ćirić i Maja Šuša

Decenijama - možda možemo reći i čitavo stoleće - poznate ličnosti, a među njima i glumci, profesionalni tumači različitih rola, deo su reklama i reklamnih kampanja. Publici je to nekad simpatično i drago, a nekad se deo javnosti razljuti kada je, kao nedavno, jedan slavni glumac postao deo reklame koja promoviše kladionice i klađenje.

Da li je, ipak, drugačije kada omiljeni glumac promoviše alkoholno piće? Od čega zavisi kako ćemo reagovati kao potrošači proizvoda, a ujedno i konzumenti umetnosti? Da li to zavisi od aure konretnog glumca ili glumice, toga da je reklama u skladu sa vrednostima koje ta ličnost i privatno propagira? Koje su najuspešnije i najbolje prihvaćene kampanje u kojima je figuriralo poznato lice?

Šta o tome misli marketinška, šta novinarska, a šta glumačka struka - u današnjoj emisiji govore kreativna direktorka mnogih komercijalnih i društveno angažovanih kampanja Nadežda Milenković, novinarka nedeljnika Vreme Sonja Ćirić i glumica Maja Šuša.

Uređuje i vodi: Ana Vučković Denčić

 

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво