Читај ми!

„Ej, kakva je bila hrana juče?"

Milan Marinović, Aleksandar Baucal i Ivana Ćirković

Snimak ekrana prepiske dostavljača Wolt-a i devojke kojoj je hrana dostavljena, na osnovu koga se, između ostalog, može videti da je radnik, dan nakon što je poručena hrana bila predata na adresi naručioca, poslao poruku: „Ej, kakva je hrana bila juče?" kruži internetom ovih dana i privlači veliku pažnju javnosti. Devojka je ovaj postupak percepirala kao ugrožavanje svoje privatnosti, žalila se njegovom poslodavcu i zaposleni je dobio otkaz...

 

Kada korišćenje podataka korisnika u neposlovne svrhe predstavlja direktno kršenje ugovora i da li su posledice na jasan način predočene zaposlenima? Šta u ovakvim i sličnim slučajevima jeste, a šta nije prihvatljivo i kako smo se prema sličnim poslovnim i životnim situacijama odnosili u vremenu pre interneta? Ko je žrtva a ko možda „žrtveno jagnje'' i treba li baš sve da posmatramo kao marketinški trik? Da li smo kao društvo skloni „privatizaciji'' i imamo sve manje kapaciteta za dijalog?

Za Radio Beograd 2 govore - Milan Marinović, Poverenik za zaštitu podataka o ličnosti, prof. Aleksandar Baucal, Filozofski fakultet, i Ivana Ćirković, konsultant za digitalni marketing.

Emisiju uređuje i vodi Tamara Vučenović 

 

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво