Gordana Gavrilović

Razgovor sa Gordanom Gavrilović

Visoko muzičko obrazovanje stekla je na Odseku za solo pevanje FMU u Beogradu, u klasi Biserke Cvejić. Magistrirala je na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Istočnom Sarajevu, u klasi profesora G. Minova. Kao solista i član kamernih sastava, osvojila je brojne nagrade i priznanja na republičkim i saveznim takmičenjima učenika i studenata muzike, te Nagradu iz Fondacije Jelene Mihajlović, kao najbolji student odseka.
Usavršavanje je nastavila na majstorskim radionicama renomiranih umetnika i profesora pevanja: Nikolasa Kleptona (Velika Britanija), Romana Trekela (Nemačka), Olivere Miljaković (Austrija), Irine Arsikin (Srbija).
Nastupala je na koncertnim podijumima u zemlji i inostranstvu, kao član uglednih ansambala ili na solističkim resitalaima (BEMUS, Varaždinske barokne večeri, Mermer i zvuci, Tribina savremene muzike u Opatiji, Mokranjčevi dani, BELEF, Budva teatar, Festival orguljske muzike, Večeri u Donatu, Piranske večeri itd).
Sarađivala je sa mnogim horovima („Mokranjac", „Braća Baruh", „Beogradski madrigalisti", „Beogradski kamerni hor", ansamblima „Royal Consort", „Ars Nova", „Nymbus", SO VS „Stanislav Binički", Niški simfonijski orkestar, Kamerni gudački orkestar „Collegium academicum"), a učestvovala je i u pojedinim projektima Pozorišta na Terazijama. Nastupala je na koncertima u Nemačkoj, Španiji, Mađarskoj, Austriji, kao i u mnogim gradovima u zemlji (Beograd, Niš, Priština, Novi Sad, Subotica, Zrenjanin) i gradovima bivše Jugoslavije (Piran, Zadar, Motovun, Rijeka, Sarajevo, Ohrid).
Za svoju matičnu kuću RTS ostvarila je trajne snimke sa delima domaćih autora, snimala za potrebe Redakcije školskog programa RTS (Srpska solo pesma), dok je za PGP RTS sa „Ars Nova" snimila kompakt-disk i ploču, sa „Beogradskim kamernim horom" kompakt-disk, a sa „Horom Braća Baruh" ploču.
Pevala je solističke partije u delima: Requiem (V.A.Mocart, G.Fore), Stabat Mater (G.B.Pergolezi, F.Pulank), Božićni oratorijum (Sen-Sans), Magnificat (J.S.Bah), Duhovnom koncertu (Bortnjanski).
Ostvarila je saradnju sa mnogim značajnim dirigentima: Mladenom Jaguštom, Dejanom Savićem, Vesnom Šouc, Vojkanom Borisavljevićem, Milanom Nedeljkovićem, Bojanom Suđićem, Janom Minov, Pavlom Jankovićem, Đorđem Perovićem. Takođe je sarađivala i sa drugim kolegama muzičarima, među kojima su Olga Đorđević (orgulje), Milutin Mladenović (violončelo), Aleksandar Solunac, Jovan Savić (truba), Katarina Aleksić (violina), Ivana Dakić (oboa), Aleksandar Ružičić (flauta), Tea Dimitrijavić (čembalo), kao i sa klavirskim saradnicima Mirjanom Kršljanin,Tatjanom Drobni, Zorkom Milivojević...
Aktivna je kao interpretator dela kamerne, ali i duhovne i svetovne muzike, opere i solo pesama, nastalih u vremenskom i stilskom rasponu od baroka do danas.
Član je Hora RTS, a godinama se bavila i pedagoškim radom u muzičkim školama Petar Konjović, Kosta Manojlović, Stevan Mokranjac, Josip Slavenski.

Autor emisije: Ana Ćirica

Позитивна трема Позитивна трема

Autor:
Ана Ћирица

Ауторска емисија усмерена је на нашу музичку сцену и бави се превсходно темама у вези са класичном музиком, уз повремене искораке у друге области (џез, "world music"). Циљеви ове емисије су информативног и едукативног карактера: усмерити пажњу ка музичким уметницима који нису довољно медијски експонирани, младима који тек стасавају на том пољу, као и музичарима који нису у првом плану на концертним подијумима... [ детаљније ]

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво