Sublimne frekvencije

Predstavićemo album „Pompeja” Kejt Le Bon koji je početkom ove godine objavila izdavačka kuća Meksiken Samer.

Šesto studijsko izdanje ove velške umetnice koje svojim simboličnim nazivom Pompeja evocira apokalipsu, posvećeno je globalnoj pandemiji i klimatskim promenama. Tekstovi su apstraktni i često nejasni, a u njima Le Bonova pravi neočekivane preokrete, stvara zaplete, ali ih nikada ne razrešava.

Kao i svoja prethodna izdanja, i ovaj album je realizovala sa svojim dugogodišnjim saradnikom i ruskim producentom Samurom Koujom u izolovanom studiju u Kardifu u Velsu. Sve pesme napisala je sama Kejt Le Bon, na bas gitari, a potom je tokom studijskog snimanja, odsvirala sve deonice na ostalim instrumentima i aranžirala ih. Le Bonova je konceptualna, neretko apsurdna aranžmanska rešenja kreirala oponašajući religiozni senzibilitet jedne od slika američkog muzičara i umetnika Tima Prislija, koja se nalazila u studiju kao meditativni prikaz, a potom je iskorišćena i reprodukovana kao protret Le Bonove za naslovnu stranu albuma. 

Muzički, album Pompeja Kejt Le Bon zasnovan je na zvuku čuvenog sintisajzera Yamaha DX7, razrađenim bas linijama inspirisanim zvukom japanskog siti popa i jaht roka iz 80-ih godina prošlog veka, uz saksofone i džez ritmove koje je realizovala Stela Mozgava.

Urednica Jelena Damjanović

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво