Читај ми!

Маркетинг и уметност ‒ како их спојити

Бојан Бабић и Рашко Миљковић

Седамдесетих година прошлог века ФИФА је први пут пронашла спонзора за светско првенство и склопила договоре са Кока-Колом и Адидасом. Од тада, све око нас је брендирање, све је реклама. Обележја брендова су на дресовима, на кацигама, на купаћим гаћама. Рекламни телевизијски спотови од тридесет секунди имају веће буџете од целовечерњих филмова, слогани од три речи плаћају се више од романа.

Да ли се уметност ствара само из љубави, а рекламе из нужде, или је могуће пронаћи и љубав у рекламама? Да ли управо то, из љубави, значи заправо да је могуће стварати, писати и снимати једино уколико нам то финансије допусте? Када радимо за себе, а када за друге и да ли можемо да радимо за себе, радећи за друге?

На ова и многа друга питања тражићемо одговор у суботу на таласима Радио Београда 2 у Чудној шуми, а гости ће бити писац Бојан Бабић и редитељ Рашко Миљковић.

Емисију уређује и води: Филип Грујић

 

 

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво