Читај ми!

„Еј, каква је била храна јуче?"

Милан Мариновић, Александар Бауцал и Ивана Ћирковић

Снимак екрана преписке достављача Wolt-a и девојке којој је храна достављена, на основу кога се, између осталог, може видети да је радник, дан након што је поручена храна била предата на адреси наручиоца, послао поруку: „Еј, каква је храна била јуче?" кружи интернетом ових дана и привлачи велику пажњу јавности. Девојка је овај поступак перцепирала као угрожавање своје приватности, жалила се његовом послодавцу и запослени је добио отказ...

 

Када коришћење података корисника у непословне сврхе представља директно кршење уговора и да ли су последице на јасан начин предочене запосленима? Шта у оваквим и сличним случајевима јесте, а шта није прихватљиво и како смо се према сличним пословним и животним ситуацијама односили у времену пре интернета? Ко је жртва а ко можда „жртвено јагње'' и треба ли баш све да посматрамо као маркетиншки трик? Да ли смо као друштво склони „приватизацији'' и имамо све мање капацитета за дијалог?

За Радио Београд 2 говоре - Милан Мариновић, Повереник за заштиту података о личности, проф. Александар Бауцал, Филозофски факултет, и Ивана Ћирковић, консултант за дигитални маркетинг.

Емисију уређује и води Тамара Вученовић 

 

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво