Васа Вучковић

Кларинетиста и саксофониста

Активан као солиста, члан камерних ансамбала и симфонијских оркестара, Васа
Вучковић редовно наступа изводећи дела класичног репертоара, савремене и импровизационе музике. Учествовао је на фестивалима Белеф, „А-фест", Фестивал Љубљана, KompArt, SOMUS, KoMA, European Clarinet Festival, Front Festival, NOMUS, „Walter Boyekens Festival", „Ruid al Sud", БУНТ Фестивал, НЕО Фестивал и у другим приликама у земљи и иностранству, укључујући Италију, Словенију, Босну и Херцеговину, Мађарску, Немачку, Велику Британију, Холандију, Белгију и др.
Као солиста је свирао и са ансамблом Хор кларинета, камерним оркестром Камерата Панчево, Војвођанским симфонијским оркестром, Зрењанинским камерним оркестром и Симфонијским оркестром МАКРИС. Сарађивао је са оркестром опере Српског народног позоришта, Војвођанским симфонијским оркестром, Београдском филхармонијом, Ljubljana Internacional Orchestra, Camerata Academica, Orfelin.
На позицији соло-кларинета је од оснивања СО МАКРИС.
Са пијанисткињом Наташом Пенезић 2012. године основао је дуо „Vers la Flamme", који је до сада наступао у многим градовима Србије, као и у Белгији, Босни и Херцеговини, и то са репертоаром који подразумева промоцију модерне и савремене музике као и премијерна извођења.
На првом такмичењу у извођењу савремене српске музике ReConstruction (април 2017) освојио је прву награду у две категорије - солистички наступ и камерна музика. Добитник је награде ревије „Музика класика" за младог извођача 2016. године.
Под утицајем разноврсних музичких жанрова развио је интерес за саксофон који активно свира протеклих година, наступајући са ансамблима посвећеним синтези уметничке музике и поп, функ, џез, етно и других праваца.

Аутор емисије: Ана Ћирица

Позитивна трема Позитивна трема

Autor:
Ана Ћирица

Ауторска емисија усмерена је на нашу музичку сцену и бави се превсходно темама у вези са класичном музиком, уз повремене искораке у друге области (џез, "world music"). Циљеви ове емисије су информативног и едукативног карактера: усмерити пажњу ка музичким уметницима који нису довољно медијски експонирани, младима који тек стасавају на том пољу, као и музичарима који нису у првом плану на концертним подијумима... [ детаљније ]

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво