Читај ми!

Сублимне фреквенције

Представићемо албум „Tresor” уметнице Гвено, објављен у јулу ове године за издавачку кућу Heavenly recordings.

Гвено Сондерс је велшка музичарка, која је до сада објавила два студијска албума. Ова издања освојила су бројне награде, а и њен најновији албум, који представљамо у вечерашњој емисији, номинован је за овогодишњу Меркјури награду.

За ово најновије издање Гвено је инспирацију пронашла у стваралаштву француске редитељке Ањес Варде и у њеној констатацији: Ако бисмо отворили људе, пронашли бисмо пејзаже. Наиме, овај цитат најприближније дочарава склоности Сондерсове, која је албум Тresor посветила мапирању пресека земље, наслеђа, идентитета и потенцијала.

Као и њен претходни албум Le Kov, и ово издање написала је највећи делом на корнишком језику, који још као мала научила уз свог оца, корнишког песника Тима Сондерса. За њу, корнишки језик није само егзотично лингвистичко искуство, како истичу критичари, већ језик њеног детињства, породице и маште. Сада и свог сина подучава овај језик, те кроз песме на новом албуму Гвено истражује мајчински инстикт, наше несвесно, као и осећања припадности. У односу на њена ранија издања, овај албум је сањивог карактера, а музички залази у свет спектралних електронских текстура, комбинујући их са пасторалним фолклорним призвуком.

Ауторка: Јелена Дамјановић

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво