BMV promenio logo

Kultni nemački proizvođač automobila BMV ima novi logo, što je najveća promena brendinga te kompanije od kada je logo napravljen 1917. godine.

Kao što je slučaj sa brojnim drugim redizajnima logoa, koji se preduzimaju i jurnjavi za estetskim rešenjima trenutno u trendu, novi logo BMV-a potencijalno žrtvuje dobro poznati identitet nemačkog giganta zarad navodne modernosti, navodi portal Verge.

Dve su velike promene. Prva, koja je naišla na brojne pozitivne reakcije, jeste da se BMV vratio na ravan dizajn i odbacio trodimenzionalni izgled i efekte senčenje uvedene 1997. godine.

Prva promena vraća logo na onaj koji je nemački proizvođač koristio od 1963. godine.

Druga promena, međutim, nije naišla na pozitivnu reakciju. Odbačena je crna pozadina spoljnog kruga, koji je sada providan sa ciljem da bude minimalističan.

Jens Timer, potpredsednik kompanije za odnose sa javnošću i brending, kaže da novi logo simbolizuje značaj tog brenda, njegovu relevantnost i zadovoljstvo vožnje.

Број коментара 9

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 20. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво