Савети за дигитално пословање

Како довести одређени производ или услугу до крајњег корисника? Стручњак Славко Пејовић открио нам је најбитније факторе које мора да задовољи један веб-сајт да би осигурао развој пословања.

У дигиталној ери, када готово свака особа поседује лични мобилни уређај, а сва штампа може да се нађе и у дигиталном облику, не постоји разлика између појмова маркетинг и дигитални маркетинг.

„Онлајн присуство" је неопходно за сваку фирму која се озбиљно бави својим послом, а први корак ка томе је свакако веб-сајт. О функцији сајта, садржају и осигурању видљивости веб-презентација, за Интернет портал РТС-а говори Славко Пејовић, стручњак из области дигиталног маркетинга.

Веб-сајт ‒ презентација ваше фирме

Основна функција веб-сајта је да представи фирму, њене производе или услуге. Да би та презентација била успешна, мора да задовољи неколико фактора, а међу првима је дизајн ‒ како вас виде. Пре него што сагледа иједну информацију на сајту, корисник стиче визуелни утисак, опажа изглед сајта. Статистика тврди да пажња корисника који први пут посете нову веб-адресу траје 8,25 секунди, током којих разматрају разлоге зашто да се не задрже на тој адреси. Искористите визуелни идентитет да дате том кориснику разлог више да остане.

Функционалност сајта ‒ шта нудите? 

Било да нудите информацију, производ или услугу, то мора бити јасно. Уколико продајете, онлајн-шоп мора бити у фокусу, уколико сте портал који преноси вести, то мора бити одмах уочљиво. Да бисте довели корисника до коначног циља ‒ конверзије, морате му омогућити квалитетно корисничко искуство, а то искуство огледа се у прегледном садржају и лагодном кретању кроз сајт.

Уникатан садржај ‒ зашто баш ви?

Сам садржај сајта је од екстремне важности, а уколико се налазите у „ниши" где је конкуренција велика, уникатан садржај може бити пресудан. Садржај ће сугерисати кориснику зашто се баш ваша фирма истиче у мору конкуренције, и самим тим ‒ зашто да се одлучи баш за вашу услугу.

Како да вас нађу?

Направили сте функционалан сајт, имате производ или услугу и спремни сте да видите прве резултате. Међутим, ништа се не дешава. Да бисте дошли до корисника, морате гледати интернет њиховим очима, тј. морате свој производ или услугу довести пред њих. Плаћене кампање су свакако једна од опција, али ако желите да поставите темеље који ће осигурати развој бизниса, оно што вам је неопходно јесте SЕО.

SЕО (Search Engine Optimization) ‒ најдугорочнија инвестиција

Рад на SЕО кампањи треба почети пре израде сајта, али ако сте то пропустили, можете препустити SЕО агенцији да за вас уради корекције које се врше све док постоји сајт, јер као што и сами знатe, потражња потрошача се мења, те и SЕО мора да иде у корак са тим. Једном када сте довели нове кориснике, onpage и оffpage SЕО оптимизација омогућиће вам да константно расте тај број, а самим тим и ваш бизнис. За разлику од плаћених кампања на Гуглу чији резултат траје колико и ваше улагање, SЕО кампања наставиће да даје резултате чак и када одлучите да престанете са истом. 

Да бисте осигурали ефекат ПР кампања, плаћених кампања на Гуглу и друштвеним мрежама, сајт мора бити отворен за велики број прегледа, закључује Славко Пејовић (WBS digital).

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 24. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво