Читај ми!

Marketing i umetnost ‒ kako ih spojiti

Bojan Babić i Raško Miljković

Sedamdesetih godina prošlog veka FIFA je prvi put pronašla sponzora za svetsko prvenstvo i sklopila dogovore sa Koka-Kolom i Adidasom. Od tada, sve oko nas je brendiranje, sve je reklama. Obeležja brendova su na dresovima, na kacigama, na kupaćim gaćama. Reklamni televizijski spotovi od trideset sekundi imaju veće budžete od celovečernjih filmova, slogani od tri reči plaćaju se više od romana.

Da li se umetnost stvara samo iz ljubavi, a reklame iz nužde, ili je moguće pronaći i ljubav u reklamama? Da li upravo to, iz ljubavi, znači zapravo da je moguće stvarati, pisati i snimati jedino ukoliko nam to finansije dopuste? Kada radimo za sebe, a kada za druge i da li možemo da radimo za sebe, radeći za druge?

Na ova i mnoga druga pitanja tražićemo odgovor u subotu na talasima Radio Beograda 2 u Čudnoj šumi, a gosti će biti pisac Bojan Babić i reditelj Raško Miljković.

Emisiju uređuje i vodi: Filip Grujić

 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом