Читај ми!

Конкуренција или помоћ?

Градска управа Панчева одлучила је да уступи једну градску линију приватном аутопревознику. Запослени у градском ауто-транспортном предузећу тврде да се без потребе уводи конкуренција, док из Градске управе тврде да на овај начин помажу АТП-у.

Аутобуси градског ауто-транспортног предузећа у Панчеву сваког дана превезу око 34 хиљаде путника, али и поред тога послују са великим губицима. Градска управа Панчева одлучила је да уступи једну градску линију приватном аутопревознику.

У градском ауто-транспортном предузећу тврде да могу сами да превезу све путнике и да им се на овај начин без потребе уводи конкуренција.

Директор АТП-а Милош Мијић каже да се његово предузеће бори за сваког путника, а да ће тек видети да ли ће им и колико сметати увођење приватника у посао.

"Ми се трудимо свим силама да зарадимо плате за наше раднике и као Јавно-комунално предузеће основани смо да би служили грађанима Панчева, а Градска управа ће одлучити каква ће бити наша судбина и ми ту одлуку морамо да поштујемо", каже Мијић.

Градско ауто-транспортно предузеће у Панчеву из градског буџета годишње добија субвенције од око 300 милиона динара.

У Градској управи су искористили своје право да уведу једног приватника у јавни превоз и то ће први пут и учинити на линији 4 у насељу Миса која је дугачка седам километара. До сад је АТП на овој деоници успевао да са два аутобуса превезе све путнике.

Борисав Милутиновић, члан Градског Већа задужен за саобраћај каже да приватни аутопревозник неће добијати ни динар субвенције, а да ће морати да преузме све обавезе које је имао и АТП.

"Ми на овај начин помажемо градско Ауто-транспортно предузеће, јер једну нерентабилну линију уступамо приватнику, а АТП ће добити више аутобуса на трасама где је већа фреквенција путника", каже Милутиновић.

Грађани у насељу Миса, како кажу, не би требало да буду забринути, јер ће нови ауто-превозник преузети обавезу да превози и све ученике и раднике са месечним и пензионере са годишњимн картама.

Да ли ће се то исплатити новом аутопревознику и шта ће бити са АТП-ом и 440 његових  радника, ако се настави са приватизацијом градских линија још увек је тешко предвидети.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 25. мај 2024.
22° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије