Читај ми!

На шта "пада" српски бирач

Бирачи у Србији су већ навикли на приче о милијардама, мостовима, брзим пругама и високом стандарду. Има ли обећања које бирач у Србији није чуо у току предизборне кампање и на шта ће, према мишљењу странака, "пасти" српски бирачи?

Кампања за ванредне изборе има две карактеристике. Кратка је, па ће сви морати да буду концизнији и прецизнији у обраћању бирачима. А странке из владајуће коалиције, које су иницирале изборе, изгледа да ће бираче више подсећати на оно што су урадиле него што ће обећавати нешто ново.

Има ли обећања које бирач у Србији није чуо у току предизборне кампање? На почетку шестонедељне борбе за наше гласове ослушкујемо да ли ћемо слушати старе плоче или је неко спремио нову. На шта ће, по мишљењу странака, "пасти" бирачи.

ДС ће око себе окупити све људе, појединце који желе и могу да се боре против једноумља, рекла је Александра Јерков из ДС-а и додала да су приоритети демократа економија, нова радна места и борба за демократију.

Братислав Гашић из СНС-а рекао је да резултати који су постигнути за готово годину и по дана у Србији довољно указују грађанима са каквим еланом и са каквом вољом и љубави функционери СНС-а улазе у ову кампању.

Према његовим речима, почетак преговора са ЕУ у јануару 2014. сигурно јесте највећа заслуга њиховог председника Александра Вучића.

Коалиција СПС-ПУПС-ЈС на ове изборе излази пре свега са резултатима, каже Ђорђе Милићевић.

"Ми се боримо за хумано, социјално, праведно, економски просперитетно, културно развијено друштво, друштво у којем ће сви имати једнаке шансе", навео је Милићевић.

Када би се бар пола обећања остварило, Србија би била једна срећна земља. Бирачи су већ навикли на приче о милијардама, мостовима, брзим пругама и високом стандарду.

Поставља се питање да ли смо научили да је обећање само лудом радовање или нас може обрадовати само најлуђе обећање.

Психолог Првослав Плавшић сматра да наши бирачи нису баш до краја толико зрели да могу да праве билансе, да могу да сабирају, него ће се повести оним што ће чути у кампањи.

"Ми морамо да верујемо јер какав би живот био кад не бисмо веровали и увек се питамо како је могуће да опет наседнемо, али избори су један такав процес", истакао је Плавшић.

Бирачи не мисле тако. Верују да их више нико не може преварити. Због тога се сада траже њихове слабе тачке.

"Српски гласач је један паметан и искусан човек, он је гласао много пута и ваљда се научио памети за све ово време, али је сасвим извесно да он не буде толико паметан и да му његово искуство не значи много ако он буде љући, депресивнији, разочаранији у односу на прилику која му се пружа 16. марта", рекао је стручњак за медије и комуникацију Војислав Жанетић.

Шест недеља је кратко време да грађани поврате поверење, али некада је и дан довољан да га изгубите. За странке ја најважније да у кампањи не праве грешке.

субота, 18. мај 2024.
14° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара