Читај ми!

Џепови превише плитки и за аутлет

Аутлет центар у Инђији посетило је 900.000 људи. У радњама најпознатији светски брендови, а цене су ниже од 30 до 70 одсто. Meђутим, промет је мањи од очекиваног. Грађани са плићим џепом и не долазе у шопинг у Инђију, а за онога ко је одлучио да купи робу познате светске марке, исплативо је.

Од отварања, у априлу прошле године, аутлет центар у Инђији посетило је 900.000 људи, док недељно буде око 25.000 купаца. У радњама најпознатији светски брендови, а цене ниже од 30 до 70 одсто. Промет je, ипак, мањи од очекиваног.

Између два највећа центра, Београда и Новог Сада, већ десет месеци живи аутлет центар. Очекивало се три милиона посетилаца годишње, у првих 10 месеци кроз аутлет је прошло три пута мање људи.

Менаџер Ратко Николијачић каже да је до Нове године била добра продаја и да је јануар углавном лош, али да се људи враћају.

"Девет стотина хиљада људи је прошло и већина њих је задовољна, што се види у чињеници да је преко 70 одсто њих нешто заиста и купило у центру", каже Ђура Станић, председник Управног одбора компаније "Black Oak Developments".

Грађани са плићим џепом и не долазе у шопинг у Инђију, а за онога ко је одлучио да купи робу познате светске марке, исплативо је.

Тако је један купац "нашао" фармерице које су иначе 4.000 за 1.000 динара. Према речима другог купца, балетанке су 7.000, а летос у Београду коштале су 12.000 динара. Цене обуће и одеће, у зависности од бренда, снижене су од 30 до 50 одсто.

И поред снижења, роба у аутлет центрима у западној Европи и даље је, кажу купци, повољнија.

Ђура Станић каже да је врло важан моменат односно део сезоне када се те цене пореде. 

"На почетку сезоне те цене су веће, а пред крај сезоне имамо финално снижење 30 до 50 на већ снижене цене и у том периоду цене су заиста ниске и могу да кажем да су на истом нивоу као у оутлет центрима у Европи", каже Станић.

Број аутлет центара у Европи се повећава. У време кризе, ова грана бележи раст до чак 50 одсто. Међутим, да би један аутлет центар опстао, потребно је да се купци после прве посете врате у року од шест до осам недеља. Просечан купац у Инђији дође четири до пет пута годишње.

Број коментара 13

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 02. мај 2024.
15° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво