Читај ми!

Метар по метар кинеског моста

Градња моста Земун–Борча тече по плану. У току је бетонирање два централна стуба. Скоро 150 шипова са борчанске стране је завршено, а ускоро ће почети изгрдња горње конструкције моста. Мост би у саобраћај требало да буде пуштен крајем 2014. године. Кинески неимари задовољни радом српских коопераната.

Кинеска фирма која нуди да изгради Коридор 11 до границе са Црном Гором, гради мост Борча–Земун. Градња моста  дугог километар и по тече по плану. У току је бетонирање два централна стуба. Ако се тим темпом настави, мост ће у саобраћај бити пуштен до краја 2014. године укључујући и 21 километар приступних саобраћајница.

Мост Земун–Борча имаће по три возне траке у оба смера и пешачко-бициклистичке стазе. Да би га направили, Кинези су изградили помоћни, од метала, дуг готово 800 метара, са којег бетонирају стубове.

"Веома смо задовољни динамиком радова, све иде по плану. Скоро 150 шипова са борчанске стране је завршено, убрзано се раде стубови и ускоро ћемо почети да правимо горњу конструкцију моста", каже Џао Ценгли, заменик директора пројекта.

Џао Ценгли каже да су задовољни радом српских коопераната, који су већ почели да граде приступне путеве. 

Двеста педесет Кинеза ради шест дана у недељи, од шест ујутру до сумрака, а пауза је између 12 и 15 часова. У слободно време, главна забава у кампу је праћење Олимпијских игара где кинески спортисти доминирају у многим дисциплинама.

"Наравно, навијамо за Кину, али ако се Србија такмичи, навијамо за вас као за своју земљу. Много ми се свиђа Србија. Храна је добра, посебно ћевапчићи, кајмак и ракија", каже радник Зоу Зекси из компаније "Кинески путеви и мостови".

У Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда кажу да су свакодневно у комуникацији са кинеским градитељима и да им често помажу при ангажовању додатне радне снаге и набавци механизације.

Ненад Бајић из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда каже да ћемо се овим мостом, ако све буде по плану, провозати у децембру 2014. године.

"До тада треба да буду завршени мост и приступне саобраћајнице дужине 23 километра, које раде наше фирме", каже Бајић.

Подсетимо, изградња моста Борча–Земун и приступних саобраћајница кошта 225 милиона долара и финансира се из кинеског кредита.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 07. мај 2024.
19° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара