недеља, 20.12.2015, 16:12 -> 16:55
Извор: Бета
БИРОДИ: Обесмишљена идеја пројектног финансирања медија
Невладина организација Биро за друштвена истраживања из Београда оценила је да резултати конкурса у Новом Пазару указују на "медијски клијентизам" и обесмишљавање идеје пројектног финансирања медијских садржаја.
Биро за друштвена истраживања (БИРОДИ) је у саопштењу навео да је трочлана комисија у Новом Пазару, уместо у финансирање медијских садржаја, средства доделила медијима чији су власници или сувласници локални функционери.
"Наиме, телевизија Нови Пазар у којој је један од сувласника Музафер Драгуловчанин, помоћник градоначелника Новог Пазара, добила је скоро 90 одсто одобрених средстава. На другом месту је телевизија Јединство, чији је власник и директор Шериф Марукић, потпредседник Скупштине Града", навела је та организација.
Како је оценио БИРОДИ, на интегритет одлуке Стручне комисије сенку бацају чињенице да је иако је одлучивала о трогодишњим уговорима имала само три члана, као и да је чланица комисије била Хана Салихагић, запослена у Одељењу за информисање Града Новог Пазара.
"Тиме је само појачана сумња у интегритет локалне самоуправе коју је БИРОДИ забележио у истраживању ставова грађана, када су градоначеник и директори јавних предузећа препознати као они који стварају корупцију у Новом Пазару", наводи се у саопштењу.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар