Читај ми!

Нови дизајн РТС-а

Радио-телевизија Србије емитоваће од 23. августа, поводом 56. годишњице, нове најавне спотове модерног дизајна инспирисане традицијом и културном баштином.

Креативни директор Борис Миљковић рекао је на конференцији за новинаре да се нови визуелни идентитет РТС-а ослања на национални костим, као симбол националног идентитета и ликовног дизајна овог простора.

"Биће емитован пакет кратких филмова са поруком и информацијом о програму, који садржи обиље ликовности карактеристичне за један мали народ. То велико у малом народу, чини то ликовно богатство", рекао је Миљковић.

У јесењој сезони, РТС ће емитовати програм са слоганом "Добро дошли кући", а од данас биће емитована и нова информативна емисија Спортски дневник.

Некадашња Телевизија Београд емитује програм од 1958. године, а први амблем био је ликовно решење академског сликара Ђорђа Милановића, док је шпицу првог Дневника и натпис ТВ Дневник израдио Андрија Жиц.

Визуелни идентитет промењен је 1979. године (аутор Ненад Чонкић), 1992. године (Милан-Пеца Николић) и 2010. године (Борис Миљковић).