САТ: Какве проблеме крију и како се поправљају електрични половњаци

Екипа емисије САТ овога пута одговара на питање великог броја гледалаца – шта ће бити са електричним аутомобилима када остаре и када као половњаци постану доступни нашим купцима, колико се кваре, да ли могу да се поправе, да ли се мења цела батерија, колико коштају поправке, шта нас чека?

 

Колико кошта одржавање електричног половњака?
Колико кошта одржавање електричног половњака?

Искуство које возачи прикупљају деценијама са одржавањем бензинаца и дизелаша довело је до тога да сви знају шта би могао да буде проблем када купе стари аутомобил, али са електричним моделима мало ко има великог искуства. Зато је екипа емисије САТ посетила Загреб и специјализовану радионицу, једну од ретких у Европи, где откривају са каквим проблемима долазе електрични аутомобили који су прешли 100.000-200.000 па чак и 500.000 km. Пренеће вам искуства мајстора, чућете информације о томе који се модели више кваре, а који су поузданији, који могу да се поправе, а које се не исплати ни покушавати, али сазнаћете и како можете сами да процените стање електричног половњака пре куповине.

Поправка елетричног половњака
Поправка елетричног половњака

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Реприза емисије је недељом у 00.08 на Првом програму.

Шта се квари на електричним возилима?
Шта се квари на електричним возилима?

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије