Читај ми!

Рели Србија

Доминација Бугара

Највише успеха првог дана 44. Рели Србија, који је вожен на путевима у околини Ваљева, имали су такмичари из Бугарске. Најбоњи је био Димитар Илиев испред земљака Крума Дончева и Петра Гуосева. Владан Петровић пети. Другог дана вози се на подручју Београда.

Стартовало је 36 посада из Бугарске, Румуније, Хрватске, Италије, Пољске и Србије. Возило се 144,99 километара са девет брзинских испита; три брзинска испита - Рајковић, Дивчибаре и Ластра - посаде су прошле по три пута. Најбољи је био Димитар Илиев у времену 01:18:09 сати, испред Крума Дончева са заостатком 47,3 секунде и Петра Гyосева (заостатак 1:02,4 минута). Четврти је био Марцо Темпестини (заостака 2:05,6 минута), а пети Владан Петровић (заостатак 2:47,8 минута).

Димитар Илиев је одржао још једну лекцију, направивши скоро идентично време у сва три проласка брзинским испитом Рајковић. У прва два "лауфа", Илиев је забележио идентично време на овом брзинском испиту (11:57,5), а у трећем проласку је возио 11:57,4. Оваква прецизност, на "брзинцу" дужине 23 километра, просто је невероватна. 5. место у генералном пласману, себично држи Марцо Темпестини (Пеугеот 207 С2000), али видећемо да ли Владан Петровић има "кеца у рукаву".

Димитар Илиев (Шкода Фабиа С2000), током првог дана 44. Рели Србија, оборио је сопствени рекорд у броју освојених брзинских испита у једном дану. Бугарин је успео да победи на свих 9 одржаних брзинских испитима , што значи да је возач тима Виваком Рели Тим неприкосновени лидер релија. Илиев у други дан улази са предношћу од 47,3 у односу на Крума Донћева (Пежо 207 С2000). Крум најављује "напад".

Крум Дончев је имао проблема са својим Пежоом 207 С2000. Тачније, сензор за ваздух је више пута заказао, што је утицало на рад мотора. "Ујутру ћемо од првог километра кренути у атак на Илиева. Не задовољавамо се овом позицијом." - изјавио је Дончев.

Очекује се и борба за друго место, јер се Петар Гyосев (Пежо 207 С2000), налази само 15 секунди иза Донћева. Занимљиво је да је Гyосев забележио и највећи прогрес на брзинском испиту "Ластра". Бугарин је у првом проласку овим брзинским испитом, забележио време вожње од 05:31,0 мин, а у трећем 05:16,8.

Пласман након брзинског испита 9:

1. Димитар Илиев (Шкода Фабиа С2000) 01:18:09,0
2.Крум Дончев (Пежо 207 С2000) +00:00:47,3
3.Петар Гyосев (Пежо 207 С2000) +00:01:02,4
4.Марцо Темпестини (Пежо 207 С2000) +00:02:05,6
5.Владан Петровић (Субару Импреза Н11) +00:02:47,8
6. Владица Рабреновић (Рено Клио Спорт) +00:08:12,3
7. Срђан Вишњић (Рено Клио Спорт) +00:08:16,2
8. Никола Добрила (Цитроен Ц2 Р2 Маx) +00:08:45,5
9. Емил Денев (Рено Клио РС) +00:10:21,0
10. Георги Маринов (Пежо 206 РЦ) +00:11:03,7

Другог дана рели се вози на подручју Београда са специјалним испитима Кошутњак, Лисовић и Авала. Циљ је на Тргу Републике у Београду. Укупна дужина итинерера је 565 километара, специјални испити су дужине 201 километар.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 03. мај 2024.
12° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво