TV feljton: Slobodan Reljić

U izmenjenom društvenom i kulturnom kontekstu uspostavlja se drugačija uloga medija. Slobodan Reljić, novinar, nekadašnji glavni i odgovorni urednik NIN-a, danas univerzitetski profesor, bavi se ulogom medija u svojoj knjizi Kriza medija i mediji krize, koja je bila povod za razgovor i presek o stanju u medijima u ranom XXI veku.

Kao udarna pesnica korporativnog kapitala, savremeni mediji promenili su i ulogu novinara. Novinarstvu više nije potreban novinar koji misli, već koji ide po mišljenje, kaže Slobodan Reljić. Ukinut je i zajednički front novinara i građana. Vest, osnovni proizvod medija ideološki je odavno natopljena potrebnim sadržajem, zatim potpuno komercijalizovana, što ju je izguralo u sferu zabave, jer zabava stiže do najvećeg broja potrošača i donosi najveće profite. Mediji krize sve manje su sredstva informisanja u funkciji građana, a sve više industrija svesti.
Slobodan Reljić govori i o tretmanu intelektualca u savremenim medijima, koji je sveden na društvenu marginalnost. Prostor za slobodno mišljenje meri se promilima, intelektualci ga sve manje imaju, da bi dali adekvatne odgovore na izazove vremena. U planetarnoj industriji svesti, laž sve više postaje standard.
Urednik i voditelj: Vojka Pajkić Đorđević

repriza, 23.avgust u 05:03 i 13:03

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се