ТВ фељтон – Виторио Стораро- Светлост и сенка

„Култура је веома лепа ако се појединачно анализира. Свака у себи носи својствену лепоту. Али ја сам снимајући филмове увек тежио да тражим универзалан симбол. Онај за који није важно где се манифестује. Користио сам се географијом, осветљењем, бојама и културом одређене земље“, рекао је за Телевизију Београд Виторио Стораро италијански филмски сниматељ и директор фотографије, који је 2006. године боравио у Београду, где је био ангажован на снимању филма „Каравађо“ редитеља Анђела Логонија.

Директор фотографије раскошног опуса, овенчан са чак три Оскара за фотографију култних филмова „Апокалипса сада" (Ф.Ф.Кополе 1979.) „Црвени" (Ворена Битија 1981.) и „Последњи кинески цар" (Б.Бертолучија 1987.), фасцинантну каријеру започео је 60-тих година , а сви филмови на којима је од тада до данас радио, и од којих су скоро сви награђени највишим филмским признањима, сврстали су га међу 10 највећих филмских сниматеља на свету. Пред камерама наше телевизије Виторио Стораро говорио је о виђењу филмске и уметности уопште, о свом раду и стваралаштву. Разговор прате одломци остварења,сада већ уврштених у филмску антологију света, захваљујући његовом његовом невероватном таленту и умећу.

Ауторка Маја Сковран

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво