Театрологике: Аљбан Укај, 5-15

Важно је да се боље упознамо, да комуницирамо на неком другом нивоу, не на оном који нам пласирају медији - каже Аљбан Укај, глумац који верује да је уметност добар штит од предрасуда.

Београдска публика га је упознала у представи Хипермнезија, која је базирана на документарној грађи. Она је окупила младе глумце из Сарајева, Београда и Приштине.
Кроз њихове исповедне приче о детињству и одрастању говорили су нам о друштвеним околностима у којима су формирани - од распада Југославије до ратова и бројних траума које су преживели. Играо је у Београду и у представама Изопачени, а затим и Ромеа у представи Ромео и Јулија, независној копродукцији београдских и глумаца из Приштине. У савременој причи о забрањеној љубави између Српкиње и Албанца и њихових завађених породица. Шекспирова трагедија је имала овдашње савремено значење.

Аљбан Укај је рођен 1980. године у Приштини, где је завршио Средњу музичку школу. Студирао је глуму на Факултету драмских уметности у Приштини, у класи Фарука Беголија до 2001. године, када прелази у Сарајево где завршава Академију сценских умјетности, у класи Александра Јевђевића. У позоришту је играо у представама Сарајевског ратног театра, чији је члан, затим Камерног театра 55, као и у позориштима у Босни и Херцеговини, Србији, Косову и у региону. Његов друштвено одговоран уметнички глас разума снажно одјекује овим просторима.

Аутор и сценариста Оливера Милошевић
Извршни продуцент Селена Плескоњић
Сниматељ Владимир Ђурић
Монтажа Богдан Чургуз
Редитељ Срђан Ћешић
Серијал је настао у Хартефакт продукцији.

Реприза, 27. фебруар у 02:05 и 10:05

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво