недеља, 03.03.2019, 11:00 -> 14:40
Знање имање
Велике су могућности за развој сеоског туризма показао је сајам у Београду, место промоције и сусрета нових.
Сеоска домаћинства нуде укусе и мирисе наше климе и географије, традиције и културе, током целе године. Еко-етно туризам је један од начина да опстане, такозвано мало газдинство, ако има дар предузетника.
Други модели који води у будућност је задруга.
Трећи-кооперација са великим компанијама.
Зато у овом издању Знања Имања говоре: Јован Милојевић из Сурчина: како да директна продаја сачува традиционалне производе.
Милош Глигоријевић из Петровци на Млави - о значају формирање сложене задруге "Наши Воћари".
Горан Васић из Равња-шта за развој домаћинства значи сигуран пласман немачком купцу.
Уредник :Јасмина Никитовић Стојичић
Новинари: Драгана Попов, Љиљана М.Петровић
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар