Знање имање

Велике су могућности за развој сеоског туризма показао је сајам у Београду, место промоције и сусрета нових.

Сеоска домаћинства нуде укусе и мирисе наше климе и географије, традиције и културе, током целе године. Еко-етно туризам је један од начина да опстане, такозвано мало газдинство, ако има дар предузетника.

Други модели који води у будућност је задруга.

Трећи-кооперација са великим компанијама.

Зато у овом издању Знања Имања говоре: Јован Милојевић из Сурчина: како да директна продаја сачува традиционалне производе.

Милош Глигоријевић из Петровци на Млави - о значају формирање сложене задруге "Наши Воћари".

Горан Васић из Равња-шта за развој домаћинства значи сигуран пласман немачком купцу.

Уредник :Јасмина Никитовић Стојичић
Новинари: Драгана Попов, Љиљана М.Петровић

број коментара 0 Пошаљи коментар